• Lid sinds 10 februari 2013

IJmuiden

Paul en Cisca Schoen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Paul en Cisca Schoen's profielfoto
    Paul en Cisca Schoen heeft een recensie geschreven voor Brasserie Tijmes

€17,50 voor een portie gebakken mosselen, een zweterig puntje met 1 plakje kaas, een tonic en een fusetea vind ik een hoop geld voor een tent, waar je binnen je bestelling moet doen en vervolgens even later, als er een alarmpje afgaat, ook weer zelf moet ophalen! Service scoorde bij mij een 1, simpelweg omdat een 0 niet mogelijk is. Het broodje kaas was dus zweterig, daar doen een paar kruiden niets aan af. Mosselen waren gebakken tot bijna aangebrand aan toe. Komen vaak bij de strandafgang Bergen aan Zee. Dit was de eerste, maar meteen ook de laatste keer dat we aanschuiven bij Tijmes!

2,8
  2. Paul en Cisca Schoen's profielfoto
    Paul en Cisca Schoen vindt Brasserie Tijmes niet leuk
  3. Paul en Cisca Schoen's profielfoto
    Paul en Cisca Schoen heeft een recensie geschreven voor La Maranda

Zojuist na een wandeling de lunch genoten in dit restaurant. Nah ja, genoten?

Waren hier nog nooit eerder geweest en zullen hier ook nooit meer komen.

Dure tegenvaller, met de nadruk op duur.

Prijs-kwaliteit stond absoluut niet tot elkaar in verhouding.

Op de warme chocolademelk met slagroom viel weinig aan te merken, maar het broodje oude kaas, wat bestond uit een half uitgedroogd open gesneden kadetje met 3 plakken oude kaas en wat groenvoer er omheen, was niet om aan te zien.

De uitsmijter ham/kaas bestaande uit 2 sneetjes brood, een paar plakken kaas en ham en 3 totaal aangebrande gebakken eieren, was weliswaar wel te eten, maar daar is ook alles mee gezegd.

Kosten voor het totaal ruim €20,-.

Zo veel hebben we elders nog nooit behoeven te betalen voor het nagenoeg hetzelfde, maar dan veel beter van kwaliteit en smaak.

Als dezelfde medewerkster binnen 2 minuten tweemaal aan je vraagt of alles naar wens is, terwijl je alleen nog maar die warme chocolademelk hebt gehad, dan is er duidelijk sprake van bezorgdheid.

Overtrokken bezorgdheid, ons inziens, dat dan weer wel!