• Lid sinds 1 augustus 2015

Van Alles Get

Berg en Terblijt

Danas

Geleen

Paul heeft nog geen foto toegevoegd

1. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor Van Alles Get

Restaurant is erg achteruit gegaan. Ongelofelijk dat deze eigenaar recent een prijs heeft gewonnen als "ondernemer van het jaar". Op zich straalt het restaurant kwaliteit uit, ziet er sfeervol maar ook modern uit. Voldoende zitplaatsen en ook mogelijkheid om buiten aan de voor als achterzijde plaats te nemen.
    Echter is het eten er erg op achteruit gegaan. De Gyros is ala discountsupermarkt, voorheen nog grote stukken gekruid vlees, nu krijg je kleine afvalstukjes, veel vet... Afrader! Pizza's Taco worden tegenwoordig slecht gevuld, zo'n 4cm vanaf de rand pas vulling, veel te veel deegmassa. Burgers te veel verschil in kwaliteit. Is de cheddarkaas op gebruiken ze gewoon een stuk jong belegen. Pluspunt zijn de krulfrietjes, die zijn wel lekker.
    De eigenaar moet echt iets veranderen anders kom ik er in ieder geval niet meer.
    Personeel moet je echt naar je toe roepen anders kun je niets te drinken bestellen. Leuk die Ipods voor de bestelling op te nemen maar als je iets afwijkends wil is het niet mogelijk. Veel te verbeteren in deze tent!

4,3
  2. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor Danas
    Zuid-Amerikaans Geleen

Wat een super tent is dit toch! Op 23-7 gaan eten en ondanks dat dit een donderdag was zat het half vol. Gezellige sfeer, geen keiharde muziek of schreeuwende mensen. We reserveren altijd ons vaste plekje in het restaurant.

Restaurant is echt een aanrader om gezellig met z'n tweetjes te eten, lekker romantisch, ruime tijd tussen de gerechten en je mag zo lang blijven als je wil. Relaxte sfeer en vriendelijk personeel. Manon is erg vriendelijk en neemt de tijd voor haar gasten. Eigenaresse staat meestal in de keuken en laat zich ook af en toe zien. Leuke opzet!

Eten is prima, genoeg en van goede kwaliteit. Cocktails zijn prima, op alcohol wordt niet bezuinigd en dat hoort ook!

Kaart is iets aan de beperkte kant maar dan is het wel écht vers.

Wij komen er met enige regelmaat.