• Lid sinds 5 november 2018
Van restaurant:

Patty Nikkels heeft nog geen foto toegevoegd

1. Patty Nikkels's profielfoto
    Patty Nikkels heeft gereageerd op een recensie van 't Achterhuus

Misschien is het beter om contact met ons op te nemen. Er is ons niks verteld op dat moment dat jullie het zo ervaren hebben. Is wel prettig voor ons om te weten waar het over gaat en wie jullie zijn. Kunnen wij er ook van leren.
    Met vriendelijke groet,
    P. Nikkels
    info@restaurantluning.nl

2. Patty Nikkels's profielfoto
    Patty Nikkels heeft gereageerd op een recensie van Luning's Restaurant

Normaal gesproken reageer ik niet op een review maar dit gaat te ver. Ik laat mij geen bedrieger noemen. Door het personeel is verteld dat ik aan het afrekenen was aan de achterzijde van het pand waar een groep van 80 personen apart ging afrekenen. Wij hebben jullie aangeboden om het geld terug te geven maar dat hoefde niet. Het ging om het principe zeiden jullie. Als mensen geen chocolaatjes willen zullen wij er ook nooit moeilijk om doen en het verschil terug geven. Omdat wij de pannenkoeken in het laag seizoen in het restaurant ad voorzijde serveren en daar ook de Dinergasten zitten doen wij ook bij de "pannenkoek"eters chocola bij de koffie om geen onderscheid te maken. Jullie hebben gelijk dat het niet op de pannenkoekkaart vermeld staat. Sorry hiervoor, maar een heleboel mensen stellen dit wel op prijs. Om dan te worden weggezet als een bedrieger of oplichterij gaat mij echt te ver.