• Lid sinds 25 maart 2013

Ovidius

Amsterdam

Dino's

Arnhem

Patrick en Gretha heeft nog geen foto toegevoegd

1. Patrick en Gretha's profielfoto
    Patrick en Gretha heeft een recensie geschreven voor Ovidius

Wat een aanfluiting was deze ervaring zeg. Via Scoupy bij deze zaak gekomen om onbeperkt gamba's en biefstuk te eten. De zaak ziet er van binnen leuk en gezellig uit, dit is dan ook gelijk het enige positieve.
    We moesten lang wachten voordat er gevraagd werd wat we wilden eten. Toen begonnen ze ook nog eens moeilijk te doen omdat we de actie al geslide hadden. De serveerster, die geen Nederlands sprak, moest eerst met manager overleggen. Gelukkig was het geen probleem. Om me heen was me al wel opgevallen dat er veel mensen via vakantieveilingen terecht waren gekomen, geen goed gevoel.
    Daarna kreeg ik mijn bord met gamba's en mijn vrouw de biefstuk. De gamba's waren niet echt warm en de biefstuk was te ver doorbakken.
    Toch nog maar een ronde geprobeerd. Nu ik de biefstuk en mijn vrouw de gamba's. Gatverdamme wat was de biefstuk slecht zeg. Het mag de naam biefstuk niets eens hebben. Was gortdroog, taai, totaal niet sappig en veels te veel doorgebakken. Ook de gamba's waren weer niet goed, nu wel een fractie warmer maar zeer slecht.
    Toen mijn vrouw ging afrekenen, bij de serveerster die geen Nederlands kon, hoefde we gelukkig alleen de drankjes af te rekenen. Ze snapte werkelijk niet wat de Scoupy actie inhield. Wij zijn maar gelijk gegaan want voor dit waardeloze eten wilden we ook niet betalen.
    Jammer dat Scoupy hier aan mee doet. Voortaan bedenk ik me eerst wel voordat ik ga eten via Scoupy.

1,5
  2. Patrick en Gretha's profielfoto
    Patrick en Gretha heeft een recensie geschreven voor Dino's
    Nederlands Arnhem

Afgelopen zaterdag hebben we heerlijk gegeten bij Dino's. We kozen het 3-gangen Special Dino's menu, van alles wat en de juiste keuze. Lekker voorgerecht, hoofdgerecht met super mals vlees en een briljant Grand Desert. De (eigen gemaakte) witte chocolademousse is een echte aanrader. Die moet je geproefd hebben.
    Gezellige en knusse sfeer en niet zo ongezellig als in de meeste sushi zaken.
    Ondanks dat het hoofdmenu iets langer duurde (werd overigens netjes voor verontschuldigd) hebben we genoten.
    Zeker voor herhaling vatbaar en een echte aanrader.