• Lid sinds 30 mei 2019

Patricia Treffers heeft nog geen foto toegevoegd

1. Patricia Treffers's profielfoto
    Patricia Treffers heeft een recensie geschreven voor Pannenkoeken Paradijs

Met 2 kinderen en 3 volwassenen gaan eten. Het eten werd belachelijk snel gebracht. Echt met 10 min al. Zag er allemaal opzich prima uit. Ze hadden ipv een carpaccio voor mij een cappuccino besteld en toen iedereen hun eten kreeg en ik een cappuccino die ik niet besteld had ben ik gaan vragen of het klopte. Nee sorry foutje. Ok kan gebeuren. Binnen 5 min kreeg ik een carpaccio. Voor 16 euro vond ik het erg magertjes. Flink opgevuld met gewone veldsla haast geen pijnboompitten en saus zat er niet op alleen een soort slafix achtig iets.
    Een cadeau pannenkoek voor maar liefst 12.95 Met een cadeau die de kermis niet eens durft weg te geven terwijl er allerlei leuke cadeaus op hun website staan en er staat vermeld dat er goeie kwaliteit speelgoed bij zit. Na een toch wat van te hebben gezegd mochten de kinderen 2 dingetjes uitzoeken maar dan nog was het een aanfluiting. Dat drinken en ijsje wat erbij hoort hebben we niet gezien.
    Toen de rekening kwam schrok ik me wezenloos ruim 90 euro! Een wafel met een schep slagroom is al bijna 9 euro!

Mooie tent vooral buiten vinden de kids geweldig maar het eten voor dat geld vind ik echt ronduit slecht! Het eten komt zo snel dat ik me afvraag of het niet allemaal al klaar staat en alleen wordt opgewarmd.
    Het personeel is super lief alleen snapt het allemaal niet zo.

Nee get is eeuwig zonde maar baal als een stekker dat ik zoveel kwijt was en kan oprecht zeggen dat ik met trek de deur uitliep en behoorlijk druk in de weer was geweest met foutjes oplossen en achter dingen aanzitten die er niet bij zaten enzo dat ik beter zelf pannenkoeken had kunnen bakken thuis.

Alle volwassenen waren het ermee eens daar gaan we niet meer heen! Zonde!

3,2
  2. Patricia Treffers's profielfoto