• Lid sinds 23 juli 2011

Patricia Engeland heeft nog geen foto toegevoegd

1. Patricia Engeland's profielfoto
    Patricia Engeland heeft een bericht geschreven voor Pat
  2. Patricia Engeland's profielfoto
    Patricia Engeland heeft een recensie geschreven voor Café Restaurant de Lange

Hebben hier vanavond gegeten met zes personen. Onze voorgerechten kwamen redelijk snel. Vervolgens was het wachten, wachten en nog eens wachten. Na drie kwartier gevraagd of het nog lang zou gaan duren, want mensen aan tafeltjes rondom ons die later gekomen waren hadden al lang en breed hun hoofdgerecht op tafel staan. Degene die ons bediende gaf aan te zullen gaan vragen hoe dit zat. Vervolgens was het weer wachten geblazen. Uiteindelijk kwamen na 20 minuten onze hoofdgerechten. Mijn vlees was vreselijk taai en smakeloos. Hierop werd mijn bord meegenomen naar de keuken. En daar is het vervolgens ook gebleven, want ik heb het nooit weer gezien. Ook niet nadat ik gevraagd had waar mijn gerecht bleef. Ook het eten van mijn tafelgenoten was maar zozo. Vervolgens maar besloten om geen nagerecht meer te nemen en af te gaan rekenen. Hierbij duidelijk aangeven dat mijn hoofdgerecht niet gerekend moest worden omdat ik dit niet gehad had. Vervolgens stond dit dus wel op de rekening en werd geeist dat we dit ook moesten betalen. Dit uiteindelijk gedaan, om onze gezellige dag uit niet nog verder te verpesten. Maar de Lange, voor ons nooit weer.

2,9