• Lid sinds 7 september 2010

't Zusje

Deventer

Swinckels

Twello

pat en san heeft nog geen foto toegevoegd

1. pat en san's profielfoto
    pat en san heeft een recensie geschreven voor Pa & Ma

De bediening was traag en wij moesten zelf telkens om drankjes vragen.
    Na lekker buiten gezeten te hebben, binnen gaan eten… waar wij zelf na een tijdje maar om de kaart hebben gevraagd. Helaas was het eten erg flauw en zat er weinig smaak aan.
    Zeker geen aanrader. Jammer hoor.

6,1
  2. pat en san's profielfoto
    pat en san heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

De bediening was verder prima maar het was erg koud in het restaurant. Het eten was jammer genoeg ook niet al te warm. Helaas duurde het ook wel aardig lang voordat het eten kwam. Tegen een uur of half10 / kwart voor tien had de keuken er geen zin meer in volgens ons. Wij kregen toen gewoon stukjes vlees zonder saus en garnituur. Ben vaker in ‘t zusje restaurant in Apeldoorn geweest waar dit soort dingen niet gebeuren, echt tot het laatste minuutje goed verzorgt eten. Wij gaan in het vervolg weer naar Apeldoorn.

4,7
  3. pat en san's profielfoto
    pat en san heeft een recensie geschreven voor Swinckels
    Internationaal Twello

Ben er 2 keer geweest, de eerste keer(met een groep van 6) vond ik het al niet zo..biefstuk medium besteld (4 man) 3 ervan rood bijna rauw en lauw. Enz.

De tweede keer met z'n tweetjes, 2 broodjes besteld en na een 45 minuten toch gevraagd waar het bleef. De ober antwoorde (er zaten trouwens maar 4 tafeltjes dus het was niet druk) eerst; broodjes besteld? Toen zei ik ja 3 kwartier geleden. Hij wist het dus niet meer en ook niet wat we hadden besteld. (hoefden de drankjes niet te betalen) Zijn toen gegaan en hebben ergens anders een broodje gegeten.

6,1