• Lid sinds 22 april 2016
  • Leeftijd: 27

De Kastanjeboom

Bunde

Pascal Claessens heeft nog geen foto toegevoegd

1. Pascal Claessens's profielfoto
    Pascal Claessens vindt de recensie door Pierre voor Cafetaria Istanbul leuk

Slechte service, veel te laat, onbeschoft aan de telefoon, wat een ballentent.

2. Pascal Claessens's profielfoto
    Pascal Claessens heeft gereageerd op een recensie van Pannenkoekenplaets

Beetje rare recensie nietwaar?

U zegt dat u er die dag was, terwijl u 22 uur geleden de recensie plaatst.

Hierin schrijft u dat alle tafels vies waren, en dat dit al dagen misschien langer ligt. Terwijl ze 24/7 zijn geopend?
    Mogen personeel en eigenaren zelf niks meer eten? Omdat u een paar minuten zit te wachten op het terras. Dat u dan zelf al op onderzoek uitgaat zegt toch al genoeg nietwaar?

3. Pascal Claessens's profielfoto
    Pascal Claessens is Barbara gaan volgen.
  4. Pascal Claessens's profielfoto
    Pascal Claessens heeft een recensie geschreven voor De Kastanjeboom

Op 4-5-2016 gezellig met zn 5e gaan uiteten. Voor ons de eerste keer alleen onze ouders gingen al de 3de keer.

Het eten was dik in orde! Alleen jammer dat de service niet inorde was. Na de 4de maaltijd is er zeker 20 minuten niemand meer geweest om drinken of eten optenemen. We werden genegeerd voor ons gevoel. Aan het einde van de avond wel weer opgepakt door te vragwn als we nog een ronde proeven wouden, of we genoeg hadden!!

Toch wel voor herhaling vatbaar!

5. Pascal Claessens's profielfoto
    Pascal Claessens heeft gereageerd op een recensie van Pannenkoekenplaets

Wat mag er dan vriendelijker? En wat ging beviel u niet aan het bezoek?

6. Pascal Claessens's profielfoto

Hallo Gerard

Ik zag uw recensie staan en moest hier toch even op reageren.

U heeft een minder prettige ervaring gehad bij de pannekoekenplaets. Maar zoals u hierboven spreekt dat vooral de bediening en het eten niet in orde ware. Vind ik zelf hier toch enige ongelijkheid in. Uw recensie is de enige slechte recensie die op het internet te vinden is over de bediening en het eten van de pannenkoekenplaets.

De pannenkoek die u heeft besteld en waar u ingrediente uit heeft gelaten. Waarvan uiteindelijk een ingredient miste. Ik vind het al een mooie uitzondering dat ze voor u een pannenkoek aanpassen. Normaal bakken ze alleen de pannenkoeken die op de kaart staan. Er is keuze uit meer dan 80 soorten als ik het goed heb. Dit hebben ze me en u vast ook uitgelegd met de reden: Als wij pannenkoeken aanpassen, kunnen hierdoor fouten in de keuken worden gemaakt. Dat vinden wij voor ons en voor de gast niet fijn!
    Ik geef u volledig gelijk dat toen u de bediening erop aan sprak dat de tomaat misde dat hij er iets mee had moeten doen op de rekening. Maar vind u niet dat u ook blij mag zijn dat ze hem voor u aanpaste, om direct online zo een recensie te plaatsen. U zal waarschijnlijk een dikkere pannekoek hebben gepakt, met kaas misschien? Dit betekend namelijk dat de binnekant van de pannenkoek beetje "sompig" blijkt. De pannekoeken worden bij 120 graden pas in de pan gelegt. En die vele pannenkoeken die ze in een jaar bakken zullen ze vast weten hoe het moet.

Over het drinken, vind ik dat u ook een beetje overdreven reageerd. Als u thee bestelt en uit uw theedoos mist een smaakje, kunt u dit toch aangeven dat het daar direct verholpen kan worden. Uw recensie lijkt alsof u in een 4 sterren restaurant was. Een foutje kan toch altijd gebeuren?
    Over hoelang u heeft moeten wachten op de pannenkoek kan ik natuurlijk niet over oordelen. Ik weet wel uit mijn ervaring dat zodra je glas leeg is ze bij je staan. Ik vind dit juist een super bediening!!!

In het kort: ik vind dat u niet alles mee het internet moet optrekken, maar daar de foute aangeven. U reageert vanuit u zelf terwijl de rest tevreden was van uw tafel.