• Lid sinds 17 februari 2019

Rotterdam

Pasa Moes Herawi heeft nog geen foto toegevoegd

1. Pasa Moes Herawi's profielfoto
    Pasa Moes Herawi heeft een recensie geschreven voor Helai

Wij gaan altijd met de familie bij helai eten en altijd lekker en vriendelijk personeel.
    Gister hadden wij een verjaardag en hadden gereserveerd voor 10 man, we kregen een tafel voor 6 personen, heel krap en vervelend alle borden zaten bijna op elkaar!
    Toen we er wat van zeiden en vroegen om een grotere tafel werd er door een vrouwlijke manager heel brutaal gereageerd dat we geen andere tafel krijgen, hele gedoe en uiteindelijk ook niet eens excuus aanbieden of iets voor de misverstand, maar omdat wij dus hebben gezegt dat het niet vriendelijk gedrag is van haar en dat we zeker een review gaan plaatsen gaat ze nog brutaal reageren dat we dat moeten doen en als we een telefoon hebben gelijk! Wtf🤬
    Bij de betaling ook, omdat wij op de rekening gingen kijken of alles klopte gaat ze nog drie bonnen uitprinten soort van, hier kunnen jullie het allemaal extra na kijken.
    Als je zelf vriendelijk bent is het personeel heel vriendelijk, heb je een klacht word je daar niet eens meer aangekeken en de eigenaar van het restaurant lost het zelf ook niet op maar die schuift het op naar zijn personeel en komt niet eens vragen wat er precies aan de hand is wat volgens mij wel zou moeten.

1,9
  2. Pasa Moes Herawi's profielfoto