• Lid sinds 6 oktober 2018

Nico van Wijk

Tudderen
  3. Thaiphoon

Sittard

Pablo heeft nog geen foto toegevoegd

1. Pablo's profielfoto
    Pablo vindt Esra Bites leuk

2. Pablo's profielfoto
    Pablo heeft een recensie geschreven voor Nico van Wijk

Gevraagd om verse kibbeling en een stuk gebakken vis.
    Gekregen droge opgewarmde Kibbeling en opgewarmde met olie doortrokken vis.
    Van Wijk moet zich schamen om de klant zo een zooi aan te bieden...een schande voor de vishandel.
    Smerig, deze ziet me nooit meer terug.

3. Pablo's profielfoto
    Pablo vindt Thaiphoon niet leuk

4. Pablo's profielfoto
    Pablo vindt Della Pietro niet leuk

5. Pablo's profielfoto
    Pablo vindt Eetcafé Goggles niet leuk

6. Pablo's profielfoto
    Pablo vindt de recensie door Chris voor Esra Bites leuk

Hier al vaker wezen eten, afgehaald of besteld. Deze keer hadden we geen zin om erheen te gaan, maar ook geen contant geld bij ons; bestellen bij Just-eat leek dus de meest logische keuze. Dit gedaan, en zoals reeds meerdere keren ondervonden werkte het systeem prima.

Vervolgens duurde de levering wel even, maar in principe kan je dat ook gewoon verwachten, thuis moet ik meestal langer wachten (soms iets korter) terwijl Sittard toch een grotere stad is. De bevestiging ging wel heel snel, dus een echte klacht heb ik daar zeker niet over. De service is buiten de eventuele wachttijden om altijd heel goed, alle medewerkers in het restaurant, maar ook de personen die het komen afleveren, zijn altijd heel aardig en netjes.

De prijs vind ik niet laag, maar ook niet echt te hoog, het is voor mijn gevoel een hele redelijke prijs voor wat je krijgt. De smaak van de gerechten was dan ook prima, zoals eigenlijk altijd waren we weer zeer tevreden erover. Wat ik vooral erg belangrijk vind aan Esra ten opzichte van vele concurrenten waar ik wel eens besteld heb, is dat ze alles zo netjes verpakken. Dit ziet er gewoon veel hygiënischer uit, het eet makkelijker wanneer ik geen zin in borden heb, en het eten blijft goed gescheiden (bijvoorbeeld zitten de groenten echt duidelijk gescheiden, meestal zit er in een bakje enkel een verhoging die het hoort tegen te houden).

Al met al zegt deze recensie hetzelfde als de vorigen; Esra is voor mij echt de plek om 's avonds te bestellen, het eten is goed en ik heb er nog nooit een negatieve ervaring gehad, maar wat vooral belangrijk is, is consistentie, want dat zit hier heel goed, maar is op andere plaatsen niet zo vanzelfsprekend. Top Esra, bedankt!

7. Pablo's profielfoto
    Pablo vindt de recensie door Laura Armstorff voor Esra Bites leuk

We hebben 1 uur moeten wachten voor een kapsalon en een bickyburger te bezorgen. De bickyburger was heel klef en niet te eten en de kapsalon meer frieten en sla dan doner erop en nog niet eens kaas erover. Wij zullen hier echt niks meer bestellen echt vies gewoon!