• Lid sinds 27 juli 2013

Bistro 't Kannetje

Amersfoort

Dino's

Arnhem

P. heeft nog geen foto toegevoegd

1. P.'s profielfoto
    P. heeft een recensie geschreven voor Dino's
    Nederlands Arnhem

P.

Zou gezellig met mijn moeder gaan eten, omdat ik een vaste aanstelling heb gekregen op het werk. M'n ma vraagt om karaf water. Krijgen enkel allebei een glaasje water. Ik had later een sinas besteld. Die was lauw, terwijl ze eigelijk nog maar net open waren (gisteren niet aangevuld?).

Ik miste dressing bij m'n salade geitenkaas. En later bij m'n moeders hoofdgerecht moest zij zelf nog de draadjes van de peultjes halen. Beetje jammer zo iets.

Tot slot buiten ijsje gegeten. Sorbert met aardbeien voor m'n moeder: wel te verstaan 1 halve aardbei. Het was voor ons allebei zo'n "ja, we hebbe oké gegeten." Maar de smaaksensatie die was er niet. Het was het gewoon niet deze keer.

Oja, wel apart dat het net lijkt of personeel van korenmarkt terras is geplukt van "jij komt ons vandaag helpen." Allemaal vrije tijds kleding zonder sloof, mis de eenheid.

2. P.'s profielfoto
    P. heeft een recensie geschreven voor Bistro 't Kannetje

P.

Het zag er zoveel belovend uit op de website. En als je binnen kwam en op het terras liep had je het idee. Dit kan nog een gezellig avondje worden. Maar het begon dat je niet eens een karaf water kon bestellen. En mijn gezelschap bestelde een witbier met extra citroen. Nou die extra citroen moet ze nog steeds krijgen. Ik heb zelf a la carte gegeten en mijn tafelgezelschap nam een combinatie van a & b menu's. Dat kon je gewoon kosteloos combineren zeiden ze. Achteraf bleek van niet want er werd wel degelijk wat voor gerekend. ook werden onze glazen kraanwater in rekening gebracht. (misschien doen ze dit om die bestelcomputertjes terug te kunnen verdienen... werk dan gewoon met pen en papier veel persoonlijker)

Ook vond ik de hoeveelheid van de menu gerechten erg karig in vergelijking tot de a la carte gerechten.
    Waar ik bij het hoofdgerecht drie flinke sliptongen kreeg, zat mijn tafelgezelschap te kijken naar 2 kleine stukjes makreel filet. Deze kwamen samen overeen met 1 sliptong van mij qua formaat.
    De friet smaakte naar oud vet.

Zelfs de floormanager had moeite om een verzoek te onthouden. Want ik bestelde mijn dessert zonder slagroom. Maar dit lag gewoon op mijn bord en kreeg ik de melding bij van haar "het ligt er toch naast".

Maken jullie die borden zo op en dan de koelkast in ofzo??

Ik vond het echt jammer want ik had echt een leuke verwachting bij jullie.

2,4