P. Zwart's profielfoto

De Watermolen

Velp gld

1. P. Zwart's profielfoto
    P. Zwart heeft een recensie geschreven voor De Drie Gekroonde Laarsjes

Elke keer dat we bij de Drie Laarsjes eten is het een verrassing. De laatste keer met kerst 2013 daar gegeten. Het kerstdiner was verrassend en heerlijk. Als je van te voren je dieet en speciale wensen door geeft komt het helemaal voor elkaar. Altijd gezellig, prima eten voor een leuke prijs en gezellig.

2. P. Zwart's profielfoto
    P. Zwart heeft een recensie geschreven voor De Watermolen

Zaterdag 7 december met een groep van 25 personen bij de Watermolen in Velp gegeten ter ere van onze zus Linda haar 65 e verjaardag. Eerste indruk bij binnenkomen: een en al gezelligheid. Borrel bij de open haard met een lekker hapje, rekening gehouden voor mijn lactose intolerantie. Ik vond het zeer attent.
    De voorafjes smakelijk en mooi opgediend. Hoofdgerecht konden we kiezen uit een vis potje of ribeye.
    Goed bereid en het vlees was lekker mals, het vis potje ook erg lekker volgens de familie. Nagerecht creme brulée perfect krokant. Koffie en thee met allerlei lekkers er bij. Complimenten voor de kookbrigade, bediening, gastvrijheid en het mooie en gezellig interieur. Prijs kwaliteit goed. Dieet of allergie vooraf opgeven en het komt helemaal goed.
    Wij komen zéér zeker terug als we weer in de buurt van Velp willen genieten van een heerlijke en gezellige maaltijd.

3. P. Zwart's profielfoto
    P. Zwart heeft een recensie geschreven voor Solo
    Indonesisch Kortenhoef

Vriendelijke bediening, heerlijke originele Indonesische smaken.

Vooral de saté kambing erg lekker.

De Indonesisch gerechten worden nooit heet opgediend maar lauw warm. Je proeft de smaken dan veel beter.

Heerlijk gegeten met onze Hollandse vrienden.

4. P. Zwart's profielfoto
    P. Zwart heeft een recensie geschreven voor Restaurant Trianon

Een zeer aangename verrassing. Waar eet je nog zulke buitengewone heerlijke sappige kalfslever met gebakken uien en spekjes, vis potje, en nog veel meer eerlijke gerechten zonder poespas? Waar krijg je nog 4 soorten gekookte groenten en gebakken aardappels met de smaken uit grootmoeders keuken?

Uitstekende gastvrouw, en waar je ook eet de sfeer ligt ook grotendeels aan je zelf en je gezelschap.

Wij hebben in ieder geval een hele fijne avond gehad en genoten van al het lekkers. Komen beslist nog terug.