• Lid sinds 16 november 2010

Groesbeek
  2. -

Heeren van Groesbeek

Groesbeek

P.Petersen heeft nog geen foto toegevoegd

1. P.Petersen's profielfoto
    P.Petersen heeft een recensie geschreven voor Heeren van Groesbeek

Reactie op Dhr.Schelvis
    Omdat dhr Schelvis naliet om op de avond melding te maken van zijn commentaar hebben via eet.nu contact met deze opgenomen;
    Het kwam er concreet op neer dat dhr Schelvis 1) meende te weinig ruimte te hebben en dan zondermeer door ons aan een 4 persoonstafel gezet had moeten worden terwijl deze daar niet om had gevraagd (Hij noemt dit slecht gastheerschap!), en 2) dat de gepaneerde mosselen niet uit zak en friteuse mogen komen. Op 2 kunnen we slechts melden dat in 95% van de tapasrestaurants (ook in Spanje)dat gebeurt zoals dat bijv; ook met onze franse frietjes gebeurt. Indien dhr schelvis meent dat tafels van 80 cm! en Zeeuwse jumbo mosselen niet goed genoeg zijn dan staat dat hem vrij maar dat is menen wij slechts zijn mening en doet geen afbreuk aan onze objectieve kwaliteiten.
    Indien een gast bij ons echt ontevreden is dan doen wij daar
    uiteraard wat aan maar we kunnen hier en achteraf onmogelijk iets doen met het persoonlijke commentaar van dhr Schelvis en raden deze aan in het vervolg als gast aan te geven indien deze meerdere of andere tafel(s) wenst.

2. P.Petersen's profielfoto
    P.Petersen heeft een recensie geschreven voor Heeren van Groesbeek

Reactie op Dhr. Jongenelen;

Dhr Jongenelen is nimmer toegezegd dat deze met een partij honden mocht komen dineren. Er is dan gewoon ook niet gereserveerd door deze. Indien dhr Jongenelen dat wel had gedaan dan was hem dat ook te verstaan gegeven. Dat voor dhr Jongenelen (later) toch een tafel (in het restaurant) is gevonden was in combinatie met de plotselinge stortbui op het terras en dientengevolge coulance onzerzijds.

In Groesbeek en in de meeste horeca zal een gast met hond noodzakelijkerwijsch de deur gewezen worden daar er ook met hygiene en andere gasten rekening gehouden dient te worden. Bovendien vind ons bedienend personeel (grote) honden in horeca bezwaarlijk.

Tot slot;

Persoonlijk heeft de directie dit bij uitzondering toegestaan. De directie legt verder geen verantwoording af voor eenzijdige, onjuiste en suggestieve veronderstellingen aangaande druk ondernemerschap.