• Lid sinds 15 februari 2016

Porto Pino

Leiden

p j ketting heeft nog geen foto toegevoegd

1. p j ketting's profielfoto
    p j ketting heeft een recensie geschreven voor Porto Pino

Was voor het laats in 2004 geweest en daarvoor al twee keer eerder. Ging er altijd met een gevoel naartoe en met een beter gevoel weer weg. Dacht ga er weer eens naar toe voor Valentijn. Kom zelf uit Oud-Beijerland. Wordt met een hand beweging naar je plaats gewezen. Krijg een cola-light zonder prik en een jus d'orange met pitjes erin. Zetten gelijk het eten op tafel, 4 stukjes stokbrood, 2 plakjes salami, 2 stukjes meloen met Parma ham, 2 stukjes tomaat met mozzarella, een schijfje aubergine met gebakken paprika, een carpaccio die niet op smaak is gebracht alleen een beetje geraspte kaas en rucola erop en 2 brusscetta die doorweekt waren van het vocht van de tomaat. De vittello tonnatto was een beetje het enige dat redelijk was.

Daarna 2 lamskotelletjes die goed op smaak waren en perfect gegrild waren. Maar de 6 dobbelsteentjes aardappel en de aubergine en courgette met 2 op een machine gesneden biefstuk sloeg weer nergens op. De mossellen en de venusschelpjes waren lekker. De pasta was perfect, maar wel een heel klein portie. En dat eenmaal 4 stukjes stokbrood wat droog en hard was hadden zij wel meer en verser kunnen geven. Heel jammer, was er vroeger veel uitgebreider aan gerechten en zat daar de hele avond te tafelen. Nu kwam ik om 18.30 binnen en stond om 20.15 weer buiten. Voor wat ik kreeg vond ik het duur betaald. Dit was een echte aanfluiting.

4,1