• Lid sinds 1 juli 2013

P.H. heeft nog geen foto toegevoegd

1. P.H.'s profielfoto
    P.H. heeft een recensie geschreven voor Restaurant Kruimeltje

P.H.

In het verleden hadden wij redelijk goede ervaringen bij dit restaurant. Dit keer was het echter behoorlijk slecht voor wat betreft zowel de bediening als de kwaliteit van het eten.
    Er liep vrij weinig bediening. Het meisje dat ons eten kwam brengen had geen idee wat er op de borden lag en kon niet eens vertellen wat ze kwam brengen. Dit kwam heel onprofessioneel over! Ook onprofessioneel om lege glazen te negeren.
    Het eten was matig. Schnitzel te veel doorgebakken en knoerhard. Over de kaasschnitzel en andere gerechten een enorme berg gebakken taugé. Vreemde combi en veel te veel. Zonde van het eten. Opmaak van de borden matig. Twee kleine zakjes friet voor zes volwassenen is te weinig.
    Wij vroegen de dessertkaart, want we wilden wel een rondje speciale koffies en hadden de kinderen ijs beloofd. Toen men na een uur nog de bestelling voor het dessert niet had opgenomen was het zo laat dat we er van af moesten zien.
    Al met al een enorme tegenvaller. Geen waar voor je geld. Goedkoop is het namelijk ook niet. Geen fooi waard. Niet voor herhaling vatbaar.