• Lid sinds 29 november 2013
Van restaurant:

De Waterman

Werkendam

P. de Corte heeft nog geen foto toegevoegd

1. P. de Corte's profielfoto
    P. de Corte heeft een recensie geschreven voor De Waterman

karin

Werden gastvrij ontvangen. Ben zelf wijn liefhebber, helaas erg wrang. We twijfelden om een hapje te eten. Toch om de kaart gevraagd.

Ik heb zelf een schnitzel met pepersaus besteld (Had ik gewoon ff zin in, en daar kan vrijwel niets fout aan gaan). Helaas.. als garnituur een erg klein bakje stukjes aardappel en een halve asperge. Ergste was dat de schnitzel uit de magnetron kwam. Waarschijnlijk 's middags gebakken in de frituur. Maar goed.

Helaas niet voor herhaling vatbaar.

2,5
  2. P. de Corte's profielfoto
    P. de Corte heeft gereageerd op een recensie van De Vriendschap
    karin
    Van restaurant

Beste Mark,

Jammer om te horen dat het eten niet naar wens is geweest. Wel wil ik hier graag op reageren. Het menu dat je omschrijft van kerst is het kindermenu voor kinderen tot 12 jaar voor 16,95 in plaats van 35,95 per persoon. Kinderen hebben nu eenmaal een kleinere eetlust en houden er niet van als er kruiden en groen in hun soep zit. In het kindermenu werden tevens geen warme groenten geserveerd. Ik zie graag recensies tegemoet op deze website, zowel positief als eventueel negatief. Daar kunnen we alleen maar van leren. Wel zou het prettig zijn als ze op waarheid berust zouden zijn. Met vriendelijke groeten, Paul de Corte, De Vriendschap