• Lid sinds 29 mei 2011

De Mert

Arnhem

De Steenen Camer

Arnhem

p, d & e heeft nog geen foto toegevoegd

1. p, d & e's profielfoto
    p, d & e heeft een recensie geschreven voor De Mert

Gisteren een Schnitzel met friet en salade gegeten met een social deal bon. Lekkere krokante schnitzel en behoorlijk aan formaat. Ze bakken deze wel volledig in de frituur wat ik persoonlijk wel lekker vind, maar dat is smaak gerelateerd. Ook met de friet en saus zijn ze niet zuinig wat porties betreft en de friet is erg lekker en krokant gebakken. De salade was wel aan de erg karige kant, dit had wat uitgebreider en meer gemogen.
    Zeker weer voor herhaling vatbaar.

2. p, d & e's profielfoto
    p, d & e heeft een recensie geschreven voor De Steenen Camer
    Pannenkoekenhuis Arnhem

Vandaag, zondagmiddag met ons zoontje van bijna 2 dachten we een lekkere pannekoek te gaan eten.

Het blijkt er op de zondag behoorlijk druk te zijn en je moet er zelfs reserveren om binnen te kunnen eten.

Dit hadden wij niet gedaan maar het moment dat wij binnenkwamen was er net een stelletje dat op het punt van afrekenen stond, wij konden buiten even wachten en aan die tafel zitten.

Voordat ze kwamen om het eerste drankje aan te bieden waren we al 10 minuten verder.

Nadat wij het drinken hadden besteld duurde het nog eens 15 minuten voordat het gebracht werd (nadat ik een serveerster erop aangeproken had).

Tegelijk met het krijgen van het drinken de bestelling doorgegeven.

Weer bijna een uur verder hadden wij nog géén pannekoek gezien.

Het viel ons al op dat de meisjes in de bediening (ca 5) als kippen zonder kop rondliepen, er was één meisje die de leiding moest geven aan een ongeorginaseerde bende.

Je zag dan ook meerdere mensen met een zeer ontevreden gezicht het pand weer verlaten.

Na het uurtje wachten (met kind van 20mnd!) heb ik de bediening weer aangesproken, ze ging naar de keuken om te kijken en ja hoor, ze melde dat de pannekoeken klaar waren.

Maar de 10 minuten die volgden nog steeds geen pannekoeken.

Uit de keuken zie ik één van de serveersters aankomen met onze pannekoeken, ze schuift de borden aan onze tafel, kleine jongen blij.. en nu krijg je het; pannekoeken met randen alsof het pizza's waren die te lang in de oven hebben gezeten, deeg van de pizza van de vrouw nog half rauw in het midden en de pannekoek van onze kleine man kon je mee frisbeeén.

Ik ben direkt naar de "hoofd" serveerster gelopen en heb er gezegd even mee te lopen naar onze tafel.

Alleen al bij het zien van de pannekoeken schaamde ze zich al, ze liep meteen naar achteren/keuken om verhaal te halen.

Ze hadden aangeboden om nieuwe te bakken (met spoed).

Ditzelfde meisje kwam ons dit vertellen en haar excuses van het huis aan te bieden (ze had achterin de eigenaar/resse gesproken!).

Het lef om zo'n jong meisje hiervoor te laten opdraaien getuigt van slechte ondernemersschap.

Al hadden ze ons een gratis maaltijd aangeboden dan hadden wij ervoor bedankt.

De teleurstelling van ons zoontje toen ze de pannekoeken weer moest weghalen was sneu, gebaar met z'n handjes van; hé waarom halen ze het weer weg.

Nee, de Steenen Camer voor ons NOOIT meer.

Wat ons betreft mag het vanaf heden "de Steenen Pannekoek" genoemd worden.

2,5