• Lid sinds 18 januari 2017

2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

Osman heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Osman's profielfoto
    Osman vindt de recensie door D. voor Al Mundo leuk
    Mediterraans Den Bosch

Over het eten niets te klagen, maar met deze eigenaar kan je geen afspraken maken.
    Gereserveerd voor een grote groep met de kanttekening dat wij aan 1 tafel wilden zitten. Dit is zo bevestigd, maar op de dag zelf belde de eigenaar op dat hij 2 tafels voor ons gereserveerd had op een rustige plek. Ik heb aangegeven dat ik het hier niet mee eens was, maar dat ik erop vertrouwde dat hij een goede oplossing had.
    Bij binnenkomst bleek het helemaal geen rustige plek te zijn. We hebben dit aangegeven, waarna de eigenaar aangaf dat hij de hele tijd al had gecommuniceerd dat het twee tafel zouden zijn en werd zelf lichtelijk aggressief (en arrogant) in zijn uitingen. Gezien de groepgrootte hadden we op dat moment geen mogelijkheid om uit te wijken naar een ander restaurant, maar anders hadden we dat zeker gedaan.
    We zaten naast de keuken waar je de hele avond de spoelkeuken (lees: vaatwasserlucht) rook. Ook over de factuur ontstond een discussie. Wij hadden van te voren gevraagd of we een factuur toegestuurd konden krijgen en netjes onze gegevens toegestuurd nadat dit was bevestigd. Tijdens het vertrek gaf de eigenaar aan dat hij ook dit al van begin af aan had gecommuniceerd en het niet mogelijk was om een factuur te sturen. Lang verhaal kort: voor het eten is het een prima restaurant, maar wij komen hier door het gedrag van de eigenaar nooit meer terug.

2. Osman's profielfoto
    Osman vindt de recensie door Hanneke Gieles voor Al Mundo leuk

Hanneke Gieles

Eten was prima voor een prima prijs, dat was het probleem niet en de bediening was ook prima. Waar het probleem bij dit restaurant zit is bij de eigenaar. Gemaakt en over de mail bevestigde afspraken worden niet nagekomen. Niet alleen worden de afspraken ontkend, ondanks dat ze zwart op wit staan, maar de eigenaar reageert zeer arrogant en zelfs op het randje agressief. Waarbij ik nog het meest viel over een totaal gebrek aan excuses. Ik snap dat dingen soms anders lopen en dan zeg je sorry en pak je je verantwoordelijkheid, deze man legt de verantwoordelijkheid voor zijn fouten bij zijn gasten! Daarnaast hebben we de hele avond in de chloordampen van de keuken gezeten, geen handige plek voor een open verbinding tussen spoelkeuken en restaurant tafeltjes.
    Lang verhaal kort: voor het eten is het een prima restaurant, maar wij komen hier door het gedrag van deze arrogante en ongastvrije eigenaar nooit meer terug.

3. Osman's profielfoto
    Osman vindt de recensie door Lausberg voor Al Mundo leuk
    Mediterraans Den Bosch

De eigenaar en zijn zoon (?) waren zeer attent en vriendelijk.

4. Osman's profielfoto
    Osman vindt de recensie door Ik voor Al Mundo leuk
    Mediterraans Den Bosch

Wij klagen niet gauw, hebben ook vaker hier gegeten en waren dit niet gewend. Hadden om half 7 gereserveerd, kregen om kwart over 8 ofzo éindelijk ons hoofdgerecht. Voorgerecht (half8 ofzo) was minimaal, eigenaar had het volgens ons té druk ofzo, maar was écht niet zo vriendelijk.
    Met voorgerecht, hoofdgerecht en koffie waren we dík 3 uur kwijt, terwijl er mensen na ons binnen kwamen, maar ook eerder weggingen na een volledig 2 gangen menu.
    Wat ik zeg, wij zijn hier vaker geweest, normaal prima eten en service, maar helaas deze x vette tegenvaller! Jammer!

5. Osman's profielfoto
    Osman vindt de recensie door Paul Weekers voor Al Mundo leuk

Paul Weekers

Heel goed gegeten. Het eten is echt een stuk lekkerder dan het interieur en de prijs doet vermoeden…
    De Bediening is sympathiek en niet te afstandelijk…
    Sfeer is gezellig en gemoedelijk. Het interieur kan meer up to date.
    Maar hey… je komt om te eten…

6. Osman's profielfoto
    Osman vindt de recensie door H. van Engelen voor Al Mundo leuk
    Mediterraans Den Bosch

Buitengewoon goed. Heel erg lekker. Alles prima voor elkaar ondanks de late wijziging van het aantal personen van 3 naar 12!!!

Eén vorige recensie
  7. Osman's profielfoto
    Osman vindt de recensie door Johan Roozemond voor Al Mundo leuk

Johan Roozemond

Gezellige locatie. Vriendelijke bediening. Eten matig. Aardappelschijfjes niet lekker.

8. Osman's profielfoto
    Osman vindt de recensie door Riet voor Al Mundo leuk
    Mediterraans Den Bosch

Prima sfeer. Goede en prettige bediening. Prijs/kwaliteit prima. Vooral zo laten.

9. Osman's profielfoto
    Osman vindt de recensie door Joke Scheele voor Al Mundo leuk

Joke Scheele

We hebben heerlijk gegeten, verzorging was prima en het personeel was vriendelijk.

10. Osman's profielfoto
    Osman vindt de recensie door Ineke voor Al Mundo leuk
    Mediterraans Den Bosch

Gezellig restaurant met een erg aardige gastheer en bedienend personeel! De prijs/kwaliteit is super en de gerechten divers en erg lekker!

11. Osman's profielfoto
    Osman vindt de recensie door Ismaël de Jong voor Al Mundo leuk

Ismaël de Jong

Voor heerlijk eten en drinken moet u hier eens zijn geweest. De bediening niet te vergeten die zijn echt geweldig in omgang kortom 'tis een prachtig, sfeervolle restaurant!

Eén vorige recensie
  12. Osman's profielfoto
    Osman vindt de recensie door Anton & Anja voor Al Mundo leuk
    Mediterraans Den Bosch

Wij komen er al jaren en het eten, service en een vriendelijk woordje is er altijd voor iedere klant. Daarom komen wij er al zolang.👍

4 vorige recensies
  13. Osman's profielfoto
    Osman vindt de recensie door Jos voor Al Mundo leuk
    Mediterraans Den Bosch

Erg goed gegeten. We moesten van te voren even wachten op onze derde gast. Dit was totaal geen probleem en we komen aan onze tafel van te voren lekker borrelen.
    Het eten en de sfeer zijn erg goed.

14. Osman's profielfoto
    Osman vindt de recensie door Herman Kreté voor Al Mundo leuk

Herman Kreté

Zoals altijd goed en gezellig.
    Komen hier regelmatig, samen of met vrienden.
    Aanrader.

4 vorige recensies
  15. Osman's profielfoto
    Osman vindt de recensie door Eva voor Al Mundo leuk
    Mediterraans Den Bosch

Ik ben zeer tevreden over dit restaurant, super vriendelijke bediening, een vlotte service met een glimlach, ondanks de drukte later op de avond blijven ze vriendelijk en behulpzaam.
    Zalm met gamba’s besteld, perfect klaargemaakt, met alles erbij wat nodig is.
    Zeer lekker gegeten! Ik kom zeker en vast terug!
    Het is lang geleden dat ik nog zo lekker gegeten heb!!