• Lid sinds 12 augustus 2020

Paal 17

De Koog
  3. Paal 17

De Koog

Optimaal-genieten heeft nog geen foto toegevoegd

1. Optimaal-genieten's profielfoto
    Optimaal-genieten heeft een recensie geschreven voor Topido

Wat hebben we heerlijk gegeten en wat hebben jullie het fantastisch covid-19 proef voor elkaar.
    Vriendelijk personeel echt een ontspannen uitje

2. Optimaal-genieten's profielfoto
    Optimaal-genieten heeft een recensie geschreven voor Paal 17
    Internationaal De Koog

Bij binnen komst een vriendelijk meisje of we de handen schoon wilde maken en een pen en papier voor de gegevens.
    Wij hadden netjes gereserveerd voor een lunch, maar dit kon volgens haar niet, want ze doen NIET aan RESERVEREN?! Ook niet met de verplichte covid-19 regels Gelukkig was onze reservering wel betjes door gekomen.
    Maar de tafels worden NIET SCHOON gemaakt de 1,5 meter hebben ze ook niet van gehoord ja buiten op het terras. Ik kreeg het gevoel of ik in een V&D restaurant was gekomen. Iedereen mag zelf zijn plekje opzoeken, waardoor er ook mensen tussen de tafels stonden te wachten. Wij kregen de vraag van andere klanten of ze bij ons aan de tafel mochten zitten?! Toen ik aangaf dat dit niet corona proef was kreeg ik een verbaasde blik.
    Het eten was heerlijk, maar ik heb mij totaal niet op mijn gemak gevoeld. Vind deze manier ook oncollegiaal naar de andere restaurants op Texel die wel volgens de regels werken. Wij zijn 5 dagen geweest en hebben het bij andere wel goed ervaren.

3,4
  3. Optimaal-genieten's profielfoto