• Lid sinds 23 februari 2010

Geleen

Opdenakker heeft nog geen foto toegevoegd

1. Opdenakker's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  2. Opdenakker's profielfoto
    Opdenakker heeft een recensie geschreven voor Restaurant Welcome

Vanavond met mijn vrouw, kinderen en aanhang van het kerstdiner genoten. Super goed eten, borden heel feestelijk gegarneerd en de tafels feestelijk aangekleed, gezellig en klantvriendelijk personeel die regelmatig kwamen vragen of alles naar wens is, wat zeer attent was. Erg vriendelijke en betrokken gastvrouw en gastheer die met iedereen een praatje maakten bij binnenkomst en tijdens het eten. Dus al met al zeer zeker voor herhaling vatbaar en niet alleen met de Kerst maar ook door de week hebben wij dezelfde ervaring. Bedankt Michaela en Maurice en zeer zeker ook het personeel voor deze gezellige en geslaagde Kerstavond.

3. Opdenakker's profielfoto
    Opdenakker heeft een recensie geschreven voor Restaurant Welcome

Mijn vrouw, kinderen ( op zichzelf wonend ) en ikzelf komen er zeer regelmatig en zijn zeer tevreden over zowel de bediening, eigenaren en het eten. Wij zijn in de afgelopen jaren in veel verschillende brasserieen geweest in geheel Nederland maar het is nergens beter en gezelliger dan bij Welcome in Geleen. Snelle en vriendelijke bediening en lekker eten is hun handelsmerk en als je zaterdags eens even moet wachten op je bestelling omdat het vol zit, wat maakt het uit ( begrip tonen ).

m.v.g. Zeeeeeeer tevreden klanten.

4. Opdenakker's profielfoto
    Opdenakker heeft een recensie geschreven voor Restaurant Welcome

Snelle bediening, klantvriendelijk en zorgzaam voor oudere en rolstoel klanten. Zeer gezellige gastvrouw en gastheer. Ga er regelmatig lunchen en dineren met mijn vrouw en kids.