No-Nonsense

Uden

Restaurant C. D.

Horst

Oostendorp heeft nog geen foto toegevoegd

1. Oostendorp's profielfoto
    Oostendorp heeft een recensie geschreven voor Restaurant C. D.

Wij zijn zojuist thuis van een geweldig 5 gangen-diner. De locatie van dit restaurant is perfect, aan de rand van het centrum. Heerlijk rustig en toch genoeg te zien. We werden hartelijk ontvangen door de eigenaar die tevens de kok is in zijn (nu) buitenkeuken. Je kan alles op de voet volgen, niets is geheimzinnig of verborgen, Eerlijke gerechten. Lekker van smaak. Mooi aangekleed. Wij hebben gegeten met een bon van groupon en ook hierin werd geen verschil gemaakt met een vol betalende gast of een groupon-gast. We hebben echt verrukkelijk gegeten. Je mag kiezen tussen vlees en vis als voor en hoofdgerecht. De tussengerechten en het nagerecht was al bepaald. De bediening was zeer vriendelijk en geeft goede uitleg bij elk gerecht. Dit is een echte aanrader. Wij komen zeer zeker terug. eigenaar en bediening hartelijk dank voor dit voortreffelijke etentje.

2. Oostendorp's profielfoto
    Oostendorp heeft een recensie geschreven voor No-Nonsense

Fantastische eetgelegenheid, we komen hier telkens terug omdat zowel de bediening als eten perfect zijn. Prijs kwaliteit verhouding perfect. Een echte aanrader om een avondje gezellig te tafelen en bij te kletsen. Je word niet van je tafel weggekeken om nog een extra reservering te kunnen boeken. Geweldig.