• Lid sinds 19 februari 2020

1. Troya

Arnhem

Ömerfaruk heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ömerfaruk 's profielfoto
    Ömerfaruk vindt de recensie door Falcka voor Troya niet leuk

Ongelofelijke zaak, bestellen we Turkse thee krijgen we tot 3 keer toe verkeerde thee, slechte service.
    Malibu cola wordt in 2 verschillende glazen geserveerd.
    Verplaatsen we 1 tafel naast onze tafel komt een man boos naar ons toe ‘je mag dit niet doen zonder te vragen‘ werkelijk waar mensen blijf hier weg. Als zelfs thee mis kan gaan kan je beter geen horeca Tent openen.

1,8
    1 positieve stem1 negatieve stem
  2. Ömerfaruk 's profielfoto
    Ömerfaruk vindt de recensie door Anoniem voor Troya niet leuk

Jammer met afrekenen werden er allemaal smoesjes bedacht. We hadden een cadeau pas, die aangesloten is bij het restaurant (dat was ook de reden dat we bij dit restaurant gingen eten)
    We konden het pasje niet gebruiken, omdat ze toevallig sinds kort een ander scan apparaat hadden aangeschaft.
    Geen tegemoetkoming niks.
    Hier komen wij dus nooit meer!!!

3. Ömerfaruk 's profielfoto
    Ömerfaruk vindt de recensie door Peter voor Troya niet leuk

Helaas niet meer doen. Wij (4) hadden via Social deal een High Tea gereserveerd om 15.00 uur. Pas na 50 minuten wachten kwam het eten. Zeker was het niet wat er beloofd werd. Een groot rauwkost gehalte. E.e.a. werd rommelig zonder uitleg opgediend. Nee absoluut geen aanrader.

1,9
  4. Ömerfaruk 's profielfoto
    Ömerfaruk vindt de recensie door ic24 voor Troya niet leuk

ic24

We kwamen voorbij Troya (Rijnkade, Arnhem) en dachten hier gaan we gezellig wat eten. We werden vriendelijk begroet en naar een tafeltje gebracht en hebben daaropvolgend ons eten besteld. We hadden net ons hoofdgerecht op en zaten lekker bij te praten, kwam de ober/eigenaar van de restaurant ons gesprek onderbreken en vroeg of we niet iets wilden bestellen.We gaven aan dat we ons eten net op hadden en dat we even wilden wachten. Daaropvolgend vroeg hij ons (abrupt) om de tafel vrij te maken en ergens anders plaats te nemen. We werden hiermee onaangenaam verrast. We hebben direct ons ongenoegen laten merken.

De hele vibe van ons gesprek was helemaal weg. Zo ga je verdorie niet om met je gasten!

Hoewel de hoofdgerecht lekker was, zijn we toch nog maar ergens anders ons nagerecht gaan eten om ons avond af te ronden.

Zonde van het geld. Voor ons in ieder geval geen geslaagde avond bij restaurant Troya.

Heel jammer!!

1,2