1. Het is zeer goed vertoeven bij de Markies.

Enorm goede prijs kwaliteit verhouding: 3 gangenmenu 17,95 met lekker soepje (goed warm, niet overdreven gezout) en royale hoofdmaaltijd. Zelfs voor mij als grote eter was er meer dan genoeg en ook nog een heerlijk ijsje.

Ook niet verkeerd het zoete huiswijntje: erg lekker wijntje.

Bediening is erg vriendelijk en ik zou liegen als mij niet was opgevallen dat de dames die je bedienen écht leuk zijn!

Niet alleen leuk om bij de Markies te eten als je toevallig in de buurt bent, maar ook als je op doorreis bent van NL naar DE of viceversa, dat is die paar kilometer extra rijden meer dan waard.

2. Olga en Hans

3. Vandaag zijn we met zijn tweeën voor de eerste keer naar Meram geweest.

Wat betreft het interieur: daar moet een interieurarchitect naar kijken, ik heb er geen verstand van, maar zie wel dat het beter kan en dat is opbouwend bedoeld.

Het personeel was erg vriendelijk en het eten vonden we allebei voortreffelijk.

Er was eten in overvloed, een goed voorbeeld van Turkse gastvrijheid waar Nederlanders nog wat van kunnen leren! (en dat zeg ik als Nederlander).

Het brood was vers en werd zelfs nog een keer aangevuld.

Voor 16 euro biedt Meram een 3 gangen menu.

Met soep naar keuze. Wat betreft het hoofdgerecht kun je kiezen uit diverse hoofdgerechten met lamsvlees of kip, daar krijg je dan ook nog salade en rijst bij. Tenslotte een dessert.

Het eten smaakte erg goed.

Wij komen hier zeker terug.

Na 18:00 uur is het vrij parkeren.

De bediening vond ik écht goed en ik geef ze een negen!