Activiteiten van Olav Ulrich

1. Olav Ulrich's profielfoto
    Olav Ulrich heeft een recensie geschreven voor Bistro Marseille

Afgelopen weekend in Zutphen beland, voor het Bokbierfestival. Dat was erg leuk, maar nog veel leuker was dat we de avond ervoor, op zaterdag dus, meer dan uitstekend hebben gedineerd in Bistro Marseille. Het restaurant is pas enkele weken open, wij kenden het dan ook
    niet. Sfeervol en fraai ingericht, prettige en snelle bediening en met een heerlijke menukaart waarop Frans - Mediterrane gerechten, waaronder veel veel visgerechten, en schelp- en schaaldieren, maar ook vleesgerechten. Nou, Marseille doet zijn naam eer aan: de Bouillabaisse was super. Om je vingers bij af te likken (dat heb ik dan ook gedaan). Mijn vrouw had een Zeeduivelgerecht met een heerlijke saus: geweldig. De Coquilles met NoillyPrat: een all time favorite, een feestje. Prima (biologische, jaja!) witte en rode huiswijn gedronken. Watwer op tafel, heerlijk brood, zoals het hoort. Voortreffelijke chocoladetaart tot besluit. En dat allemaal voor een heel redelijke prijs. Wat wil een mens nog meer! Zijn we een volgende keer in Zutphen, dan gaan wij weer naar Marseille. Zeker weten.

2. Olav Ulrich's profielfoto
    Olav Ulrich vindt Bistro Marseille leuk