• Lid sinds 22 oktober 2019

Preuf & Proost!

Brunssum

Preuf & Proost!

Brunssum

Olaf Janssen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Olaf Janssen's profielfoto
    Olaf Janssen heeft een recensie geschreven voor Preuf & Proost!

Met een groep van zestien man konden we toch a la carte eten. Een ruime keuze van vlees, vis en vegetarische gerechten van verse ingrediënten. Ik waardeer het wel dat men precies weet waar ingrediënten vandaan komen. Wat ik ook erg waardeer is dat er veel warme groenten worden geserveerd. De dagvis werd goed gewaardeerd. Vooraf had ik proeverij waar diverse heerlijke en uitgekiende hapjes werden geserveerd. De vegetarische lasagne van mijn buurman zag er heerlijk uit. Mijn hertenbiefstuk was heerlijk. Eigenlijk bijna geen ruimte meer, maar het dessert in vorm van "trio van chocolade" was zo lekker dat het moeiteloos naar binnen werd gewerkt.

2. Olaf Janssen's profielfoto
    Olaf Janssen heeft een recensie geschreven voor Preuf & Proost!

Dit restaurant is echt een aanwinst voor Brunssum. Na verhuizing was ik benieuwd of dezelfde kwaliteit gehaald werd op de nieuwe locatie.
    We werden aangenaam verrast op een goed verzorgde Oktoberfest avond. Het amusement werd heel goed ingevuld oor das Tirolteam. De gerechten die geserveerd werden zagen er allemaal perfect uit en smaakten heerlijk. We hebben een heel aangename avond gehad en komen zeker terug op "gewone" avond om van de verse keuken te genieten.