Activiteiten van Okayama

1. Okayama's profielfoto
    Okayama vindt Okayama leuk

2. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Beste Mo, bedankt voor het schrijven van deze review. Het betreurt ons te lezen dat uw ervaring met Restaurant Okayama niet is gegaan zoals u had verwacht. We hebben uw feedback intern besproken en zullen ervoor zorgen dat het niet meer voorkomt! Wij hopen u snel weer bij ons te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Okayama

3. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Beste Angelo, bedankt voor het schrijven van deze review. Het betreurt ons te lezen dat uw ervaring met Restaurant Okayama niet is gegaan zoals u had verwacht. We hebben uw feedback intern besproken en zullen ervoor zorgen dat het niet meer voorkomt! Wij hopen u snel weer bij ons te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Okayama

4. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Beste heer/mevrouw, wat vervelend om te horen dat dit gebeurt is. Wij zullen dit intern bespreken en hopen u binnenkort meer te mogen ontvangen in ons restaurant. Met vriendelijke groet, Team Okayama

5. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Beste Yvonne, Hartelijk dank voor het delen van uw mooie ervaring bij ons. Wij kijken er naar uit om u weer snel te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet Restaurant Okayama

6. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Beste Rowan, bedankt voor het schrijven van deze review. Het betreurt ons te lezen dat uw ervaring met Restaurant Okayama niet is gegaan zoals u had verwacht. We hebben uw feedback intern besproken en zullen ervoor zorgen dat het niet meer voorkomt! Wij hopen u snel weer bij ons te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Okayama

7. Okayama's profielfoto
    Okayama vindt de recensie door Silvio voor Okayama leuk

Eten was zeer goed, alleen kregen we niet alles wat we besteld hadden op de tablet. We zijn al bij diverse sushi restaurants geweest, maar deze overtrof alle anderen. Alleen hoop ik wel dat het zo blijft. We hebben namelijk na verloop van tijd gemerkt dat dit bij andere na enige maanden minder werd. Toppertje 😃👌

8. Okayama's profielfoto
    Okayama vindt de recensie door Mo voor Okayama leuk

Echt heel slecht. Niet vers gemaakt. De rijst te gaar. Alles helemaal overladen met panco kruim zodat je niet kan zien dat de sushi niet fraai is en de vis al niet meer fris oogt. Want waarom zou je anders panco over de sushi strooien... Nóóit meer naar Okaya

1,3
  9. Okayama's profielfoto
    Okayama vindt de recensie door Angelo Roitero voor Okayama leuk

Angelo Roitero

Gedoe met bestellen met tablet. Er staan al gerechten en dranken ingevuld die je niet hebt gekozen.
    Vervolgens weet te bediening niet bij welke tafel de bestelling hoort.
    We kregen nog gerechten van 2 bestelrondes eerder. Best lastig als je dan al aan je toetje zit.

Koude gerechten zoals sushi waren niet top.
    De warme gerechten waren heerlijk!
    Er is ook een ruim toetjesbuffet.

Dus controleer je bestelling voor verzenden en controleer je rekening!

10. Okayama's profielfoto
    Okayama vindt de recensie door Ammerlaan voor Okayama leuk

Ammerlaan

Wij hadden om 19.00 Uur gereserveerd, maar toen wij klaar waren met eten, wilden wij naar het dessert buffet toe, maar alles was op, behalve het ijs, en enkele petit fourtjes, de rest was allemaal op, dat is wel zonde.

11. Okayama's profielfoto
    Okayama vindt de recensie door Rowan voor Okayama leuk

3 kwartier voor de deur moeten wachten omdat het restaurant nog vol zat van de eters van half 5.. eten en drinken ging wel snel alleen veel hebben we ook niet gekregen beetje jammer

12. Okayama's profielfoto
    Okayama vindt de recensie door Yvonne voor Okayama leuk

We hebben al een aantal sushizaken bezocht, maar deze springt er voor ons uit! Voor ons is dit de beste!! Topkwaliteit en super lekker!!

13. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt Silvio, voor deze mooie recensie. Fijn om te horen dat je genoten hebt van de gerechten. Goed dat je aangeeft dat je niet alles hebt kregen wat je hebt besteld. We gaan intern bespreken waar het mis is gegaan om dit in de toekomst te voorkomen! Wij gaan er voor zorgen dat onze kwaliteit stabiel goed blijft. Komen jullie dan weer langs wanneer we onze deuren openen na de horecasluiting? Groetjes van het team van Okayama.

14. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Gelukkig vielen de andere gerechten in de smaak Dinie. Niet iedereen houdt van sushi maar gelukkig ook zonder het eten van sushi kun je ons restaurant met een voldaan gevoel verlaten. Tot ziens bij Okayama.

15. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt Jeanne, voor jouw mooie recensie! Fijn om te horen dat je genoten hebt van onze gerechten. We gaan jouw feedback omtrent de thee zeker intern bespreken. Met vriendelijke groet, Okayama.

16. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor deze mooie recensie Rivalino!

17. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor jouw recensie! Superfijn om te horen dat je genoten hebt van het bezoek aan okayama! We zullen jouw feedback omtrent de sfeer intern bespreken. Met vriendelijke groet, Okayama.

18. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Super Yvonne, dat je weer hebt genoten van jouw bezoek aan Okayama! Vriendelijke groet van het team van Okayama.

19. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor deze mooie recensie en tot snel! Groeten van restaurant Okayama.

20. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor jouw recensie! Fijn om te horen dat het eten in de smaak is gevallen. We gaan jouw feedback intern bespreken met ons personeel om te voorkomen dat het nogmaals voorkomt! Fijne dag en vriendelijke groet van het team van Okayama.

Meer updates