• Lid sinds 24 januari 2020

2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

Okayama heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt Silvio, voor deze mooie recensie. Fijn om te horen dat je genoten hebt van de gerechten. Goed dat je aangeeft dat je niet alles hebt kregen wat je hebt besteld. We gaan intern bespreken waar het mis is gegaan om dit in de toekomst te voorkomen! Wij gaan er voor zorgen dat onze kwaliteit stabiel goed blijft. Komen jullie dan weer langs wanneer we onze deuren openen na de horecasluiting? Groetjes van het team van Okayama.

2. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Gelukkig vielen de andere gerechten in de smaak Dinie. Niet iedereen houdt van sushi maar gelukkig ook zonder het eten van sushi kun je ons restaurant met een voldaan gevoel verlaten. Tot ziens bij Okayama.

3. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt Jeanne, voor jouw mooie recensie! Fijn om te horen dat je genoten hebt van onze gerechten. We gaan jouw feedback omtrent de thee zeker intern bespreken. Met vriendelijke groet, Okayama.

4. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor deze mooie recensie Rivalino!

5. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor jouw recensie! Superfijn om te horen dat je genoten hebt van het bezoek aan okayama! We zullen jouw feedback omtrent de sfeer intern bespreken. Met vriendelijke groet, Okayama.

6. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Super Yvonne, dat je weer hebt genoten van jouw bezoek aan Okayama! Vriendelijke groet van het team van Okayama.

7. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor deze mooie recensie en tot snel! Groeten van restaurant Okayama.

8. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor jouw recensie! Fijn om te horen dat het eten in de smaak is gevallen. We gaan jouw feedback intern bespreken met ons personeel om te voorkomen dat het nogmaals voorkomt! Fijne dag en vriendelijke groet van het team van Okayama.

9. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Wat een prachtige, uitgebreide recensie! Fijn om te horen dat je zo genoten hebt en je in veilige omgeving waande. Fijn dat je genoten hebt van de gerechten en onze bediening. We wensen je een fijne dag en vriendelijke groeten van het team van Okayama.

10. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor deze mooie recensie Joris!

11. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor deze mooie recensie John! Tot ziens en vriendelijke groet, Okayama.

12. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor deze mooie recensie!

13. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor deze mooie recensie Monique! Fijn om te horen dat je genoten hebt van de ambiance, bediening en gerechten. Wij werken met tablets zodat de bestellingen meteen aan de keuken doorgegeven kunnen worden, en jij dus sneller jouw gerechten krijgt! Hopelijk laten onze tablets jou niet tegenhouden om nog een bezoekje te brengen. ;) Met vriendelijke groet, het team van Okayama.

14. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt Maikel, voor deze mooie recensie! Fijn om te horen dat jouw avond bij Okayama zo in de smaak is gevallen! Fijne dag en tot ziens. Groeten van het hele team.

15. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Super Daan, dat alles in de smaak is gevallen! Bedankt voor deze mooie recensie en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Okayama.

16. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor dit prachtige compliment en deze mooie recensie Senna! Met vriendelijke groet, Okayama.

17. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor deze mooie recensie Soraja! Goed om te horen dat de kwaliteit van de sushi jou ook is opgevallen! Fijne dag en tot snel bij Okayama.

18. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor de complimenten en deze mooie recensie jose! Fijn om te horen dat je bezoek zo goed is bevallen en je zeker terug komt. Fijne dag en vriendelijke groet, het team van Okayama.

19. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor deze mooie recensie Franny en tot snel! Vriendelijke groet, het team van Okayama

20. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Super Patricia, dat de gerechten en de grootte van de sushi in de smaak zijn gevallen! Hopelijk tot snel! Vriendelijke groet, Okayama.

21. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Super om te horen dat jullie weer hebben kunnen genieten van onze gerechten en goede service! Bedankt voor het compliment over onze sushi, deze gaan we zeker doorgeven aan de keuken! Fijne dag en hopelijk tot snel bij Okayama!

22. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Desiree, wat een prachtrecensie! Wat onwijs fijn om te horen dat wij bij deze jullie favoriete sushirestaurant zijn, daar zijn we trots op. Hopelijk tot snel. Vriendelijke groeten, het team van Okayama.

23. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Beste Arno, bedankt voor jouw eerlijke recensie! We vinden het fijn om te horen dat je van onze gerechten hebt genoten. Echter is het erg spijtig dat je niet van ons toetjesbuffet hebt kunnen genieten. We gaan intern terugkoppelen waar dit mis is gegaan, het had natuurlijk bijgevuld moeten zijn! Met vriendelijke groet, Team Okayama.

24. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Wat fijn om te horen dat onze sushi in de smaak is gevallen! Bedankt voor jouw mooie recensie en hopelijk tot snel! Groeten, team Okayama.

25. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Super dat ons eten zo in de smaak valt Maartje! Bedankt voor deze mooie recensie en hopelijk tot snel. Vriendelijke groet, Team Okayama.

26. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Fijn om te horen dat jouw bezoek aan Okayama zo goed bevallen is, Jan! We heten jou graag nogmaals welkom! Fijne dag en vriendelijke groeten van het team van okayama.

27. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Beste Saskia, bedankt voor deze mooie recensie. fijn om te horen dat jullie lekker hebben gegeten! Tot snel en vriendelijke groet, Okayama.

28. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Beste Cor, bedankt voor deze mooie recensie! Fijn om te horen dat alles dik in orde was. We gaan jouw feedback intern terugkoppelen omtrent ons personeel. Met vriendelijke groet, team Okayama.

29. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Beste, bij ons zijn hulphonden zeker welkom en deze zullen we dan ook nooit weigeren. Hopelijk mogen we u en uw hulphond binnenkort ontvangen bij Okayama. Met vriendelijke groet van het hele team.

30. Okayama's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor deze prachtige recensie Maureen!

Meer updates