• Lid sinds 11 november 2020

Beoordelingen

1. Ohm restaurant

Haarlem
Nieuwe recensie

Ohm restaurant heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Paula van Liere

15 oktober 2010 voor het eerst gegeten in restaurant Ohm en het was een aangename verrassing. Niet vaak ervaar ik in een restaurant zo'n oprechte inzet om het de klant in alle opzichten naar de zin te maken. Als vegetariër kan ik in dit restaurant heel goed terecht. Er valt te kiezen en dat is heel prettig. Ik heb voor een Surinaams hoofdgerecht gekozen omdat ik het Indiase eten wel al ken. De pakora als voorgerecht was verrukkelijk. De vegetarische Surinaamse nasi lekker, maar voor mij iets te zout. Mijn broer heeft helemaal voor Indiaas gekozen en van zowel voor- als hoofdgerecht gesmuld. De kruidenthee is een absolute aanrader. Ohm is lekker eten in een hele prettige sfeer en voor een heel redelijke prijs. Ik kom er zeker terug.

2. wilma van roest

Top restaurant en zeer goede bediening. Ik heb advies van eigenaar (kok) opgevolgd en heb heerlijk gegeten, verse spinazie bereid met kipfilet.. Voor een redelijke prijs.
    Keuze uit 2 menu kaarten, Surinaams en Indiaas. Zeker een aanrader.

3. Haast, dat hadden we! We moesten om 20 uur naar het theater. Maar eerst nog iets eten. 'Iets' moest vooral snel en als het kon ook lekker zijn. Een kennis raadde Ohm aan in de l. Veerstraat. Het was er nog erg rustig en daarom kon de bediening ons verzekeren dat we ruim binnen de tijd bediend zouden worden. Ohm is een gezellige pijpenla met een fijne zitbank aan het raam. Bediening was werkelijk voortreffelijk. En het eten? Precies waar we op dat moment behoefte aan hadden. Bami 'Ohm', bami garnalen en rijst lamsvlees. Binnen een kwartier uitgeserveerd en uitzonderlijk lekker. Je kon proeven dat het met zorg was bereid. Volgende keer trekken we er meer tijd voor uit. Complimenten!

4. We hebben een dagmenu genomen met kip, linzen etc. Echt overheerlijk eten en niet zo duur. We hebben zitten smullen. Sfeertje was ook echt heel relaxed. Mensen van het restaurant ook superaardig!

De kruidenthee ook echt heerlijk. Wij komen uit Rotterdam maar willen heel graag nog een keer terug komen voor Haarlem en voor dit ontzettende heerlijke restaurant. Echt een aanrader!

5. Ohm restaurant's profielfoto
    Ohm restaurant vindt de recensie door diana voor Ohm restaurant leuk

Een zeer fijne en gemoedelijke sfeer. Bijzonder mooi ingericht ook.

Het eten is fantastisch...

Heb heerlijk weekend special genomen..
    Roti ohm special, met 3soorten vlees en 2soorten groenten, 9euro
    p.p. Echt een aanrader..

6. Ohm restaurant's profielfoto
    Ohm restaurant vindt de recensie door nathalie voor Ohm restaurant leuk

nathalie

Hele vriendelijke, informele bediening. Super lekker eten voor prima prijs!

Prettig, klein en rustig restaurant.

7. Ohm restaurant's profielfoto
    Ohm restaurant vindt de recensie door G. Abbermans voor Ohm restaurant leuk

G. Abbermans

Leuk restaurant! Vriendelijke bediening en veel keuze aan gerechten. De gerechten smaken ook allemaal heel goed. Een aanrader zijn de Keema Samosas, wat een heerlijk voorgerecht. Bijkomend voordeel is dat alles ook nog eens heel bescheiden is geprijsd. Zeker een aanrader!

8. Ohm restaurant's profielfoto
    Ohm restaurant vindt de recensie door martin voor Ohm restaurant leuk

Grote verrassing, een gemiddeld gerecht voor maar 11 euro en zo ontzettend lekker!

9. Ohm restaurant's profielfoto
    Ohm restaurant vindt de recensie door de muynck voor Ohm restaurant leuk

Heerlijk.
    Goed eten en service, vriendelijke mensen.
    Als ik het druk gehad heb (eigen zaak) even Rotchki bellen.
    Een aanrader, de buurvrouw.

10. Ohm restaurant's profielfoto
    Ohm restaurant vindt de recensie door Ron en Annet voor Ohm restaurant leuk

Ron en Annet

Ooit spontaan binnengelopen voor een snelle hap, nu inmiddels vast restaurant voor een heerlijke maaltijd. Super vers, fijne bediening. Een echte aanrader als je in Haarlem lekker en niet duur wil eten.

11. Ohm restaurant's profielfoto
    Ohm restaurant vindt de recensie door Mary Ann voor Ohm restaurant leuk

Erg goed eethuisje. Vriendelijke bediening en geven goede adviezen. Super lekker gegeten gisteren en goede prijs-kwaliteit en prestatieverhouding

12. Ohm restaurant's profielfoto
    Ohm restaurant vindt de recensie door britt voor Ohm restaurant leuk

Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten met 8 personen in een gezellig sfeervol restaurant.... kwalitiet van de keuken en bediening zijn op een subliem niveau. Zelfs de kok staat aan je tafel en geeft desgevraagd informatie over de bereidingswijze.
    Ik kom zeker nog een keer terug.

13. Joke Claessens

Heerlijk gegeten afgelopen zaterdag, de sfeer was erg gezellig, maaltijd super lekker gekruid, de moeite waard om terug te komen,ook de bediening erg fijn. Jammer dat Haarlem voor ons zo ver weg is...

14. Ohm restaurant's profielfoto
    Ohm restaurant vindt de recensie door Ron Bakx voor Ohm restaurant leuk

De gerechten waren net opgemaakt. Het eten zag er lekker uit. Het personeel is wel vriendelijk en enthousiast.

De vegetarische gerechten worden helaas volgestopt met peterselie, wat de smaak van de gerechten totaal overheerst. Mede hierdoor ontstijgt het eten niet de kwaliteit van gerechten bij een roti-afhaal.

15. Ohm restaurant's profielfoto
    Ohm restaurant vindt de recensie door At voor Ohm restaurant leuk

Heel lekker gegeten, nog nooit zo'n lekkere roti gegeten en alles was erg goed gekruid. Je proeft dat de kruiden niet uit een potje komen, maar zelf bereid zijn. De sfeer is gezellig en de service was goed! Wij komen zeker nog eens terug. Een minpuntje was de wc.

16. Ohm restaurant's profielfoto
    Ohm restaurant vindt de recensie door Jurgen Treep voor Ohm restaurant leuk

Het restaurant oogt knus en gezellig en we werden goed ontvangen. De muziek was aangenaam en er hing een rustige sfeer, erg fijn dus! We hebben lang naar onze menu's getuurd en hadden eigenlijk geen van vieren enig idee wat we moesten kiezen. Dit had de serveerster gelukkig snel door en heeft ons een goed advies gegeven.
    Het voorstel was dat we van alles wat zouden krijgen zodat we overal van konden proeven. Uiteindelijk kregen we rijst en roti met 4 verschillende soorten vlees en sausjes. We vonden het allemaal lekker en de rekening was ook niet te duur. Als je graag kennis wil maken met Indiaas eten is dit zeker een aanrader.

17. Ohm restaurant's profielfoto
    Ohm restaurant vindt de recensie door Belladonnna voor Ohm restaurant leuk

Gezellig eettentje op een mooie locatie in Haarlem. Ik voelde me meteen welkom geheten door de gastvrouw. Ze dacht met ons mee over de menukeuze en we kregen uiteindelijk een selectie gerechten die we met ons gezelschap konden delen. De Indiase thee is erg lekker, met de muziek kom je goed in de sfeer. Prijs kwaliteit verhouding is prima. De inrichting van het restaurantje is wat rommelig, maar het eten en de goede bediening maken alles goed.

18. Ohm restaurant's profielfoto
    Ohm restaurant vindt de recensie door Paulien voor Ohm restaurant leuk

Vanavond ontzettend lekker gegeten bij Ohm. Het was onze eerste kennismaking met de Surinaamse keuken. Super lekker, en de bediening heel vriendelijk en relaxed. Een echte aanrader. We komen hier zeker terug!

19. Ohm restaurant's profielfoto
    Ohm restaurant vindt de recensie door Brigitte voor Ohm restaurant leuk

Verborgen in een van de sfeervolle straatjes van Haarlem. Geweldige combi van Surinaamse en Indiase gerechten op de kaart. Ook Indiase biertjes en desserts (kulfi). Ik nam de kip biryani en mijn vriend de roti kipfilet...

Ondanks de twee verschillende wereldkeukens waren beide gerechten traditioneel en met smaak bereid. Prettig geprijsd. Binnen ziet het er een beetje oubollig uit met luide Indiase muziek, maar dat draagt bij aan de sfeer.

Uiterst vriendelijke, behulpzame en meedenkende bediening, de eigenaar is uiterst voorkomend.

Een tip: doe wat aan die automatenkoffie, dat kan echt niet (meer).

20. Ohm restaurant's profielfoto
    Ohm restaurant vindt de recensie door Richard voor Ohm restaurant leuk

Richard

Lekker gegeten vandaag, hoofdgerecht, nagerecht echt Indiaas ijs, nergens anders verkrijgbaar. Lekkerste eten in tijden!! Heb na het eten nog wat extra besteld om mee te nemen, haha.

21. Ohm restaurant's profielfoto
    Ohm restaurant vindt de recensie door Jaap voor Ohm restaurant leuk

Zeer goede kwaliteit en aardige bediening. Ondanks je er op dit moment lastig komt i.v.m. weg werkzaamheden zeer de moeite waard dus.

22. Ohm restaurant's profielfoto
    Ohm restaurant vindt de recensie door Ramona voor Ohm restaurant leuk

Heerlijk gegeten. Persoonlijke behandeling van de kok. Een leuk initiatief van de kok door te vragen of we een uitgebreidere variatie wilden op het door ons gekozen menu. Super! Alles zelfgemaakt en lekkere thee.

23. Wij hebben een hele gezellige avond gehad waarbij we ook nog eens heel lekker hebben gegeten voor een mooi prijsje. Wij kwamen behoorlijk laat aan en waren als laatste in het restaurant. Ondanks dat werden wij nog goed geholpen met de etens keuzes en uitleg ervan. Enige verbeter puntje dat ik kan bedenken is dat het eten niet pittig genoeg was voor onze Indonesische dames :) alles bij elkaar was het een hele fijne ervaring en zou er graag terugkomen!

24. Ohm restaurant's profielfoto
    Ohm restaurant vindt de recensie door Roeliek voor Ohm restaurant leuk

Roeliek

Heerlijk eten en super bediening!

25. Ruud (van die boot)

Goed eten, lieve mensen, prima service, graag weer, verder commentaar overbodig!

26. Ohm restaurant's profielfoto
    Ohm restaurant vindt de recensie door Koen voor Ohm restaurant leuk

In het weekend eten afgehaald bij ohm. Op de afgesproken tijd stond het eten klaar en 15 minuten later bij thuiskomst was het nog super warm. Gezien de ruime porties hebben we er 2 avonden onwijs lekker van kunnen eten. Voor herhaling vatbaar!

27. Ohm restaurant's profielfoto
    Ohm restaurant vindt de recensie door Houting voor Ohm restaurant leuk

Online besteld, teruggebeld voor check, zelf afgehaald op afgesproken tijdstip en daarna uitstekend (!) gegeten. Erg lekker, eten was goed verpakt en dus warm bij thuiskomst. Aanrader.

28. Ohm restaurant's profielfoto
    Ohm restaurant vindt Ohm restaurant leuk

Ohm restaurant

Meer updates