• Lid sinds 13 november 2012

Odessa22 heeft Snelbuffet Bos toegevoegd als favoriet restaurant
    Oude Bornseweg 102 Hengelo
  4. Odessa22's profielfoto
    Odessa22 vindt de recensie door Odessa22 voor Cafetaria Andre Snacks leuk

Het is al jaren lekker eten hier.
    zodra ik in de buurt ben dan ,, moet '' ik even naar Bruce ( eigenaar )

De porties zijn ruim, goede service, schoon en redelijke prijzen.
    De eigenaar is echt easy going en tijdens drukte goed gecoordineerd.
    Een cafetaria waar iedereen welkom is.

Raad deze cafetaria iedereen aan.

Van mij dan ook een gemiddelde van een 7.

Keep up the good work chief :)

5. Odessa22's profielfoto
    • Internationaal
    Marktplein 9 Apeldoorn
  7. Odessa22's profielfoto
    Odessa22 heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Andre Snacks

Het is al jaren lekker eten hier.
    zodra ik in de buurt ben dan ,, moet '' ik even naar Bruce ( eigenaar )

De porties zijn ruim, goede service, schoon en redelijke prijzen.
    De eigenaar is echt easy going en tijdens drukte goed gecoordineerd.
    Een cafetaria waar iedereen welkom is.

Raad deze cafetaria iedereen aan.

Van mij dan ook een gemiddelde van een 7.

Keep up the good work chief :)

8. Odessa22's profielfoto
    Odessa22 vindt de recensie door Odessa22 voor Snelbuffet Bos leuk

Kan hier heel kort over zijn :)

Vriendelijke medewerkers, redelijke prijs, schoon en zeker niet onbelangrijk .... smaakt altijd naar meer :)
    Enige minpunt vind ik wel dat er te veel zout gebruikt wordt .... dat vind ik jammer.

Zeker een aanrader met een gemiddelde van een 7 .

Goed bezig :)

9. Odessa22's profielfoto
    Odessa22 heeft een recensie geschreven voor Snelbuffet Bos

Kan hier heel kort over zijn :)

Zeker een aanrader met een gemiddelde van een 7 .

Goed bezig :)

10. Odessa22's profielfoto
    Odessa22 vindt de recensie door Odessa22 voor Snackbar Groot Driene leuk

gisteren wat gegeten hier.

bij binnenkomst was het druk dus gewoon op m'n beurt gewacht en werd al snel geholpen.
    o.a. frikandel speciaal, grote patat met, kipcorn besteld ... echt lekker.
    nu is de patat in vele zaken misschien wel van dezelfde leverancier, maar de bereiding maakt het verschil.
    zaak was netjes, personeel vriendelijk, prijs/ kwaliteit normaal dus al met al lekker gegeten voor een leuk prijsje :)

ben je een keer in de buurt van wkc Groot Driene? dan raad ik aan om daar een keer te eten.

van mij daarom ook een gemiddelde van een 7,1

goed bezig :)

11. Odessa22's profielfoto
    Odessa22 heeft een recensie geschreven voor Snackbar Groot Driene

gisteren wat gegeten hier.

o.a. frikandel speciaal, grote patat met, kipcorn besteld ... echt lekker.

van mij daarom ook een gemiddelde van een 7,1

goed bezig :)

12. Odessa22's profielfoto
    Odessa22 vindt de recensie door Odessa22 voor Domino's leuk

Gisteravond pizza's bestelt.
    De bestelde pizza's waren:
    - Hot Sizzler (original Medium 25 cm )
    - Chicken Supreme (original Large 35 cm)
    - Chicken Kebab (original Large 35 cm)
    De large pizza's hadden we besteld met een American bodem (dikke bodem) en bleek na bezorging dunne bodems te zijn waardoor de pizza's door vocht en gewicht van de toppings een zacht, plakkerig geheel te zijn.
    Echter, de pizzaranden waren wel mooi dik.
    Qua temperatuur van de pizza's was het eigenlijk wel triest te noemen, we moesten de pizza's in de oven weer opwarmen.
    Op zich smaakten de pizza's wel, maar we hebben niet gekregen wat we via de site besteld hadden maar er wel voor betaald. Om terug te gaan enzovoort voor een opmerking over het eten is niet rendabel (gaat misschien over een paar euro's, maar het gaat om het principe).. men betaald en wil waard voor z'n geld, toch?
    De kip op mijn Chicken Supreme (original large 35 cm) pizza smaakte als gewoon een stuk vlees tussen je kiezen i.p.v. gegrilde kip.. erg jammer.

Was de eerste keer dat ik hier besteld heb en weet eigenlijk niet of ik in de toekomst hier weer zal bestellen. De concurrent levert de pizza's wel zoals besteld en qua prijs is het nagenoeg hetzelfde.
    Ik twijfel er niet aan dat er mensen zijn die goede ervaring hebben met Domino's, maar deze personen zullen dan waarschijnlijk ook dichter bij de verstiging wonen dan ik. Uiteraard koelt eten snel af met dit weer, maar door goede verpakking en een geïsoleerde bezorgbox kan het beter.
    Verder was de bezorging goed (nette bezorger en binnen 30 min. bezorgd).

ik geef Domino's Hengelo daarom ook een gemiddelde van een 6.

Na mijn ervaring kan ik Domino's niet aanraden, helaas.

5,7
  13. Odessa22's profielfoto
    Odessa22 vindt de recensie door Odessa22 voor Lotus leuk
    Chinees-Indisch Hengelo

18 Dec. '12 na de hele dag bezig geweest te zijn met verhuizing geen zin meer gehad om te kokerellen dus maar gekozen voor even wat makkelijks :)

de dichtstbijzijnde afhaal Chinees was Lotus dus ... voor het eerst hier eten gehaald.
    ik had o.a. bami, sate, mihoen ( kip ) opgehaald en thuis aangekomen eerst alle bakken losgetrokken en zag d'r echt goed uit ... wat mij na het op een bord overscheppen opviel was dat de bodem van de bakken niet overvettig waren als wat ik jammer genoeg vaak meegemaakt heb bij andere Chineese afhaal.
    daar lag soms echt een laagje vet/ water wat niet ten goede komt van het eten.

heb vaak bij verschillende Chineese afhaal gegeten, maar deze was echt super :)
    groente was lekker knapperig, bami en mihoen waren niet doorgekookt maar zat er een ,, bite '' in, de sate was echt heerlijk zelfs wat over de mihoen gedaan en smullen.

voor een eerste bezoek aan Lotus is het mij goed bevallen en zeker de prijs/ kwaliteit verhouding ...
    de porties zijn best groot voor een redelijke prijs.

zeker een aanrader voor mensen die een keer beter Chinees willen eten :)

van mij krijgt Lotus dan ook een verdiende gemiddelde van een 7.

zeker aan te bevelen :)

14. Odessa22's profielfoto
    Odessa22 heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Chinees-Indisch Hengelo

daar lag soms echt een laagje vet/ water wat niet ten goede komt van het eten.

heb vaak bij verschillende Chineese afhaal gegeten, maar deze was echt super :)

de porties zijn best groot voor een redelijke prijs.

zeker een aanrader voor mensen die een keer beter Chinees willen eten :)

van mij krijgt Lotus dan ook een verdiende gemiddelde van een 7.

zeker aan te bevelen :)

15. Odessa22's profielfoto
    Odessa22 vindt de recensie door Odessa22 voor New King's Wok leuk

Na raadplegen op eet.nu en iens.nl zijn we uitgekomen bij King's Wok in Beckum. Dus op Vr 09-11-2012 waren wij er rond 20:00 uur, niet gereserveerd en waren maar met z'n tweeen dus op goed geluk erheen. Na vele jaren was afgelopen Vrijdag de eerste keer weer dat ik in een wokrestaurant stap dit i.v.m. een aantal redenen die ik hier nu niet wil melden.. maar goed. Voor de eerste keer bij King's Wok in Beckum.

Bij binnenkomst werden we al direct verwelkomt door een medewerkster en kort daarna sprak een zeer goedgehumeurde gastheer ( bedrijfsleider ) ons aan en ik vertelde direct hoe wij hier voor het eerst terecht zijn gekomen waarop de gastheer al lachend kenbaar maakte dat wij op het juiste adres zijn en idd.. we kregen vrijwel direct een tafel aangewezen en de drankjes volgden ook. Daarna een korte tour langs alle lekkernijen gemaakt met uitleg van de gastheer ook werd er gevraagd wat wij wilden wokken .. er is namelijk keuze uit een wok menu of een all-in menu. Het verschil is dat bij een wok menu de drankjes apart berekend worden. Maandag t/m Donderdag kost een all-in menu Volwassenen 23,50 en Vrijdag t/m Zondag 24,95 dus wij namen de all-in menu.
    Na even wat gedronken te hebben zijn we met z'n 2 richting het buffetgedeelte gelopen en rondgekeken wat er voor keuzes waren. gelijk ook op een aantal belangrijke zaken gelet o.a. hygiene en versheid .. echt werkelijk alles zag er netjes uit, zoals de vis en de tijgergarnalen waren mooi van kleur. Zelf ben ik een vis en kip eter dus voor mij was de keuze snel gemaakt.
    Ook aan groenten ontbraken het niet.. werkelijk veelzijdige keuze aan vlees, vis, groenten, snacks ( voor de kleintjes ) enz. Keuze uit een stokbroodje met kruidenboter, sushi, slaatje enz. is ook mogelijk en niet te vergeten de chocofontein, vruchten en de ijsbar.. wat mij direct opviel was dat er naast de ijsbakken een bakje voor de ijsschep aanwezig was met! Stromend water
    (eerste keer dat ik dit gezien heb in een wokrestaurant).

Na de gekozen gerechten op onze borden te hebben geschept zijn we richting de koks gelopen en al snel werden wij geholpen. Je hebt ook keuze uit een hele reeks sauzen die duidelijk boven op het bord zijn aangegeven net als het buffet trouwens. Enige minpunten echter die ik gecontateerd heb is dat er te veel saus gebruikt word voor je gerecht en zo ook te veel zout, maar dat was al snel verholpen door bij de volgende keren alvorens aan te geven dat er weinig saus en/ of zout voor het gekozen gerecht gewenst is en dat word dan ook zo klaargemaakt.. ,,probleem'' opgelost.
    Aan tafel gekomen hebben we werkelijk genoten van onze gerechten en goed gegaard (geen doorgekookte/ plakkerige rijst of bami bijv.)
    tussendoor ook veel gelachen met de gastheer haha.

Interieur is gezellig ingericht, medewerkers zien d'r verzorgd uit dus goed bezig.
    Ik dronk die avond bier dus was het zelftappen.
    Daarnaast is er een ruime keuze aan verschillende frisdranken die je uit de grote koeling kunt pakken.
    Ook wel fijn was dat er onderling veelal Nederlands gesproken werd i.p.v. eigen taal. Rokers hoeven bij King's Wok niet buiten in de kou te staan om even te genieten van een sigaret na het eten bijv. er is een indoor rookruimte gecreëerd dat netjes bijgehouden word en voor de kleintjes is er een aparte ruimte met cameratoezicht .. een fijne gedachten dat men lekker kan genieten van de maaltijden en gezelligheid zonder omkijken naar de kinderen.

De koks werken ook schoon (er is continu stromend water, wokken worden na elk wok gerecht netjes gereinigd en verwisseld).
    Rondom de wokbranders, koks, en toonbank staat het er netjes en schoon bij.

Gastheer kwam bij ons aan tafel met uitleg over de tepanyaki kaart en de werkwijze. Gastheer heeft voor mij een stuk tepanyaki vis en kip aan tafel gebracht en helaas was de vis erg zout, maar echt zeer goed bereid .. buitenkant van de vis was goed gegaard en het binnenste van de vis ,,smolt'' op m'n tong in 1 woord zalig, de tepanyaki kip was goed gegaard met een voor mij onbekende saus die ook wel lekker was alleen jammer dat er ondanks aangegeven te hebben niet heet te kunnen eten er toch korrels zwarte peper in m'n mond terecht kwamen waardoor ik geen trek meer had om de kip verder te eten (de 1 kan heel heet eten de ander weer juist niet) ook werd er door de gastheer een tepanyaki groente gerold in runderlapjes aan tafel gebracht om deze ook te proeven. Aangezien ik liever geen rood vlees wil eten, heeft m'n tafelgenoot deze geproeft en was hij redelijk verbaasd over de smaak en de combinatie van deze dus goed te eten.

Nadat we geloofden 4 keer opgeschept te hebben aan het buffet waren we toe aan het nagerecht dus wij naar de ijsbar. Keuze uit iets van 6 soorten ijs, slagroom, de vuchten zijn uit blik, choco fontein.
    Aan tafel smaakte het ijsje ook goed en was het helaas al 22:00 uur geweest en als laatsten er nog zaten.. Werden we niet (zoals ik in het verleden o.a. vaak meegemaakt heb ) weggekeken, maar iedereen was druk met opruimen, bijvullen enz. terwijl wij nog even zaten na te genieten van een heerlijk avondje wokken :)
    Rond 22:30 uur zijn we opgestaan en de gastheer gevraagd naar de rekening (voordeel van een all-in menu is dat je direct weet wat de rekening is en er geen verrassingen achteraf komen).
    Nog even met de gastvrouw en gastheer op de foto, beide bedankt en zijn we vertrokken.
    Dat was m'n eerste ervaring bij King's Wok.

Om King's Wok kort te omschijven ..

Netjes, gezellig, hygienisch, correct, klantvriendelijk, goed eten en een redelijke prijs/ kwaliteit verhouding.

Tot slot maar zeker niet onbelangrijk wil ik dit nog even kwijt:

Het verspillen van bestellingen (dus dat je te veel in 1 keer op je bord schept en dan maar de helft opeet en de rest weggooit)
    word ,,bestraft'' door 2 euro per gerecht extra in rekening te brengen. Dit extraatje word gedoneerd aan de voedselbank Hengelo. Vind dit een zeer goed initatief van de eigenaar om de gasten toch bewust te maken dat verspilling van eten doodzonde is terwijl er jammer genoeg ook in Nederland nog mensen zijn die het niet kunnen veroorloven. Goed bezig :)

King's Wok krijgt van mij een gemiddelde van 7,3.

16. Odessa22's profielfoto
    Odessa22 vindt de recensie door Odessa22 voor Black Beauty leuk

Op 28-08-2012 voor het eerst met een kameraad in Haarlem geweest. Na lang de stad verkend te hebben en op advies van een medewerkster van een brouwerij in (ik meende Raaks pleintje) voor het eerst geen Warsteiner, maar Jopen moeten drinken (Warsteiner was een zeldzaamheid bleek in centrum van Haarlem, helaas).. geadviseerde Jopen smaakte echt niet ongeveer hetzelfde als Warsteiner ( zoals gezegd werd, maar was een wat zwaarder biertje met een vervelende tintelende werking na elke slok.. geen Jopen meer voor moi).
    Snel opgedronken en op zoek gegaan naar een eetgelegenheid.
    We hadden wel zin in een pizza, maar de vraag was.. waar hebben ze goede pizza's voor een redelijke prijs?
    Na enige tijd gezocht te hebben stonden we stil voor een zaak genaamd Black Beauty.. nooit van gehoord dus was het wel of niet eten? Tot de (kale eigenaar) het terras op kwam lopen en ons aansprak.. ik maakte kenbaar dat ik graag een pizza wilde met een dikke bodem en niet zo'n stuk karton.. waarop de eigenaar begon te lachen en ons vertelde dat hij de pizza's maakt zoals men wenst. Dus.. dat was al goed en wij hebben plaatsgenomen op het terras van Black Beauty. Al snel kwam de eigenaar met de vraag of we de menukaart wilden en of we al wat te drinken wilden? we antwoordden de menukaart ff in te zien en had de eigenaar gevraagd of ie Warsteiner tapte in de zaak? Hierop antwoorde hij.. dat ie geen Warsteiner had, maar wel een goed Frans vergelijkbaar biertje genaamd Kronenbourg. Nog nooit van gehoord en vertelde hem dat mij die dag al vaker wat aangesmeerd was wat als Warsteiner moest smaken en gewoon niet te zuipen was, waarop hij met een glimlach antwoordde.. als iets niet goed is hoef je niet te betalen'' Dus ik had zoiets van.. deze man moet wel erg zeker zijn van zijn producten, want waar krijg je zo'n toezegging nog?
    Uiteindelijk toch maar een Kronenbourg besteld en m'n favoriete pizza Margarita met dikke bodem en mijn kameraad een cola (hij zat achter het stuur dus geen alcohol voor hem) en een Calzone. nog geen 5 minuten later kwamen het biertje en de cola eraan. meende nog geen 10 minuten daarna kwam de eigenaar met onze pizza's eraan lopen (echt snel).
    Allereerst heb ik de bodem va mijn pizza gechecked en deze was niet aangebrand ( zoals je jammer genoeg vaak tegenkomt) maar mooi licht van kleur en goed gegaard. de topping was goed (niet van dat waterige op de pizza) en na de pizza in 8 stukjes gesneden te hebben zijn we gaan eten.. wat een heerlijke pizza.. echt waar. Een partje pizza dubbelgevouwen en zakte niet als normaal gesproken het halve stukje pizza naar beneden doordaat het week was van vocht, maar bleef mooi recht waardoor ik deze heerlijk zonder stunts kon eten.
    Na het laatste stukje keek ik op het bord waar de pizza lag en wat denk je? Bord was helemaal droog! Wat inhoudt dat het deeg en de topping in goede verhouding bereid zijn, vers deeg dus. Mijn kameraad die was ook zeer te spreken over zijn Calzone pizza, de vers gesneden groenten, het deeg was met 1 woord perfect.
    Black Beauty is zeer zeker een aanrader.

Als ik in Haarlem ben dan weet ik waar ik mijn pizza moet eten.
    En tot slot het aangeboden biertje Kronenbourg.
    Dit was echt een goed te drinken biertje en zeker te weten dat dit een Frans biertje is terwijl de Fransen wereldwijd bekend staan om de wijnen zeker een goede Warsteinervervanger en voor herhaling vatbaar.

Al met al heerlijk gegeten en gedronken voor nog geen 16 Euro totaal.

Black Beauty krijg van mij een gemiddelde van 7,3.

Keep up the good work chief.

17. Odessa22's profielfoto
    Odessa22 vindt de recensie door Odessa22 voor De Pyramiden leuk

Vandaag ook weer gegeten bij Mustafa (eigenaar van De Pyramiden)

Ben al ruim 20 jaar vaste gast bij deze zaak en het eten is als vanouds heerlijk goed.
    Vaak bestel ik een shoarma schotel zeker deze nu in de actiemaand goedkoper is :)
    Knoflook saus hoort er uiteraard bij en genieten maar.
    Egyptische eigenaar spreekt gewoon Nederlands en dat maakt contact wat makkelijker.
    Zoals ik altijd al gewend ben bij De Pyramiden is het heerlijk eten tegen een wel wat hogere prijs, maar dat vind ik het wel waard.
    Een broodje shoarma kost hier 5,50 euro en een shoarma schotel nu 10,00 euro ... Dus is de schotel wel goedkoper in verhouding :)
    maar vind dat heerlijk eten niet alleen moet afhangen van de prijs. Kijk wat je er voor krijgt :)

Al met al geef ik een gemiddelde van 7,2

binnenkort maar weer ff gaan eten :)

Een echte aanrader.

18. Odessa22's profielfoto
    Odessa22 vindt de recensie door Odessa22 voor Kwalitaria Hengelose Esch leuk

kom d'r al ruim 7 jaar en is het eten nog steeds goed.
    en idd ... heb de kipschnitzel van de bakplaat geprobeerd dat is me erg goed bevallen met zigeunersaus erop en smullen maar :)
    patat, broodjes en snacks zijn ook goed hier alleen de prijs is wel iets aan de hoge kant, maar heerlijk eten kan hedendaags wat meer kosten.

al met al geef ik een gemiddelde van en 7

van de week weer even gaan eten :)

echt een aanrader :)

6,7
  19. Odessa22's profielfoto
    Odessa22 vindt de recensie door Odessa22 voor New King's Wok leuk

20 Dec. '12 tafel voor 3 gereserveerd voor 26 Dec. '12 (2de Kerstdag). Deze was snel genoteerd en op 2de Kerstdag werden we bij binnenkomst vriendelijk verwelkomd door een medewerkster.
    Na verifiering naar m'n reservering werden we netjes naar ons tafel begeleid. al gauw kwam de bedrijfsleider aan tafel om ons te verwelkomen en bediende ons met een drankje, vervolgens zijn we richting het wokbuffet gelopen en hebben we i.v.m. de enorme drukte maar even een voorafje genuttigd. Ondanks de drukte was het er gemoedelijk en gezellig druk. Zelfs in de rijen voor de wokkoks werden door gasten moppen getapt wat de sfeer alleen maar goed deed :)

ik zag tussen de vaste wokkoks ook nieuwe gezichten ... deze zijn extra ingehuurd i.v.m. met de drukte vertelde de bedrijfsleider ons. wat een goed teken is van organisatievermogen. ook is er de hele avond door goed op de gerechtenvoorraden gelet door de medewerkers, want wat mij eergisteren opviel was dat er geen enkele warmhoudbak leeg was :)
    de koude buffet zag er erg verzorgd en overzichtelijk uit.

i.v.m. de vorige keer heb ik eergisteren weer de kip en vis tepanyaki geprobeerd ... deze waren zalig en met name de vis, die smolt op de tong en kon er geen genoeg van krijgen waardoor ik gerechten als bami en nasi heb laten staan en de vis en kip gegeten ... heerlijk.

Dat het druk was voor het personeel was niet te merken, want als je een vraagje had bijv. dan werd je vriendelijk te woord gestaan en als gast merkte je niets van dat als er wat mis was ( overal zijn er soms wel eens momenten dat het niet zo loopt als gepland en moet je de situatie aan het moment aanpassen ) echt ... liep als een goed geoliede machine.

De communicatie naar elkaar en gasten was goed.

Zo heb ik later op de avond een moment gehad dat het papier om de handen af te drogen op was waarop ik de bedrijfsleider hierop gewezen heb ... nog geen 20 seconden later was de dispenser gevuld en kreeg ik papier toegereikt van de bedrijdsleider ... dat noem ik nog eens .. inspelen op onwerwachte situaties ...

In de rokersruimte heb ik ook met een aantal gasten gesproken tijdens een sigaretje ... deze waren ook erg te spreken over het eten enz. 1 van hen was voor het eerst hier aanwezig ... ook deze was onder de indruk. een andere gast merkte op dat het voor haar gevoel iets te druk was en je wat langer moest wachten om de te wokken gerechten op te kunnen scheppen hierop reageerde ik dat het inderdaad druk was maar dat de wachtmomenten voor deze drukte wel normaal was. elders wacht je nog langer en is de sfeer minder en jah ... men is er voor 3 uren dus eigenlijk is er geen haast en waren de gasten er wel mee eens. voor hen een goede ervaring dus bij King's Wok.

Door de gezelligheid en even ,, bijkomen '' van het heerlijk eten waren we de tijd helemaal vergeten en ondanks dat het 21:30 uur geweest was werden we niet weggekeken. We zijn uiteindelijk rond 21:50 uur opgestaan om af te rekenen en vervolgens voldaan richting huis te rijden.
    in het nieuwe jaar maar weer gaan eten :) schmecken gut :)

dus van mij een gemiddelde van een ruime 7 :)

keep up the good work :)

20. Odessa22's profielfoto
    Odessa22 heeft een recensie geschreven voor New King's Wok

de koude buffet zag er erg verzorgd en overzichtelijk uit.

De communicatie naar elkaar en gasten was goed.

in het nieuwe jaar maar weer gaan eten :) schmecken gut :)

dus van mij een gemiddelde van een ruime 7 :)

keep up the good work :)

21. Odessa22's profielfoto
    Odessa22 heeft een recensie geschreven voor Domino's

Gisteravond pizza's bestelt.
    De bestelde pizza's waren:
    - Hot Sizzler (original Medium 25 cm )
    - Chicken Supreme (original Large 35 cm)
    - Chicken Kebab (original Large 35 cm)
    Echter, de pizzaranden waren wel mooi dik.

Verder was de bezorging goed (nette bezorger en binnen 30 min. bezorgd).

ik geef Domino's Hengelo daarom ook een gemiddelde van een 6.

Na mijn ervaring kan ik Domino's niet aanraden, helaas.

5,7
  22. Odessa22's profielfoto
    Odessa22 heeft Kwalitaria Hengelose Esch toegevoegd als favoriet restaurant
    • Broodjes
    Uitslagweg 91-1 Hengelo
  23. Odessa22's profielfoto
    Odessa22 heeft een recensie geschreven voor Kwalitaria Hengelose Esch

kom d'r al ruim 7 jaar en is het eten nog steeds goed.

al met al geef ik een gemiddelde van en 7

van de week weer even gaan eten :)

echt een aanrader :)

• Midden-Oosters
    Nieuwstraat 38 Hengelo
  25. Odessa22's profielfoto
    Odessa22 heeft een recensie geschreven voor De Pyramiden

Vandaag ook weer gegeten bij Mustafa (eigenaar van De Pyramiden)

Knoflook saus hoort er uiteraard bij en genieten maar.

Al met al geef ik een gemiddelde van 7,2

binnenkort maar weer ff gaan eten :)

Een echte aanrader.

• Wok
    Haaksbergerstraat 166 Hengelo
  28. Odessa22's profielfoto
    Odessa22 heeft een recensie geschreven voor Black Beauty

Snel opgedronken en op zoek gegaan naar een eetgelegenheid.
    Black Beauty is zeer zeker een aanrader.

Als ik in Haarlem ben dan weet ik waar ik mijn pizza moet eten.
    En tot slot het aangeboden biertje Kronenbourg.

Al met al heerlijk gegeten en gedronken voor nog geen 16 Euro totaal.

Black Beauty krijg van mij een gemiddelde van 7,3.

Keep up the good work chief.

29. Odessa22's profielfoto
    Odessa22 heeft een recensie geschreven voor New King's Wok

(eerste keer dat ik dit gezien heb in een wokrestaurant).

tussendoor ook veel gelachen met de gastheer haha.

Ik dronk die avond bier dus was het zelftappen.

Rondom de wokbranders, koks, en toonbank staat het er netjes en schoon bij.

Dat was m'n eerste ervaring bij King's Wok.

Om King's Wok kort te omschijven ..

Tot slot maar zeker niet onbelangrijk wil ik dit nog even kwijt:

King's Wok krijgt van mij een gemiddelde van 7,3.