• Lid sinds 2 juni 2019

2. 3,4

Villa Augustus

Dordrecht
Nieuwe recensie

Norbert heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Norbert's profielfoto
    Norbert heeft een recensie geschreven voor Chaamse Hoeve

Voor de 1e keer hier op uitnodiging gegeten. Aan de buitenkant niets bijzonders eigenlijk alhoewel er wel een groot terras was. Wij aten in de serre. Onze gastheren hadden voor de Turkse gerechten gekozen en we waren aangenaam verrast. Zowel het voor - als hoofdgerecht bestond uit verschillende hapjes en zonder uitzondering helemaal goed klaargemaakt en smaakte voortreffelijk. Bediening lekker vlot en losjes zonder amicaal te worden dus dat was ook prima. Dit soort gerechtjes verwacht je in de grote steden te kunnen eten, maar Chaam heeft er een prima restaurant aan.

2. Norbert's profielfoto
    Norbert heeft een recensie geschreven voor Villa Augustus

Bediening was goed. Zagen er wel een beetje slonzig uit. Eten en drankjes kwamen binnen redelijke tijd. Mijn partner was tevreden over het hoentje. De biefstuk die ik had was lauw en de groenten die erbij zaten waren in dezelfde pan gegaard als de biefstuk. Het leek of het bord door een kind was opgemaakt. Ik vond de prijs van de gerechten aan de hoge kant waardoor de prijs/kwaliteit verhouding scheef loopt. Zal niet snel een 2e keer hier naartoe gaanm.