• Lid sinds 13 september 2015

2. 4,5

Mezzaluna

Sneek
Nieuwe recensie

Nora heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Nora's profielfoto
    Nora heeft een recensie geschreven voor Mezzaluna
    Italiaans Sneek

Pasta was lekker, pizza's vielen erg tegen, niet vers, droog gebakken en minimaal belegd (halve asperge in lengte doorgesneden op pizza bijv). Terwijl de prijzen aan de hoge kant zijn voor wat je krijgt met 15 euro. Bediening is vriendelijk. Wij komen hier niet meer terug.

2. Nora's profielfoto
    Nora heeft een recensie geschreven voor Li's Garden
    Chinees-Indisch Gouda

Gisteravond bij deze chinees gegeten, goede ervaringen gehoord. Restaurant ziet er gezellig uit, met 8 personen aan een ronde tafel is erg leuk, eten is lekker (wokken) maar de bediening is waardeloos. Met name een oudere man in de bediening die de hele avond chagerijnig kijkt, erg kortaf is, bij bestelling opnemen erg kortaf is en vervolgens bestelde drankjes chagerijnig brengt en de glazen vanaf 1 punt uitdeelt i.p.v. netjes serveert. Heel jammer en vervelend voor de sfeer.

Bovendien hadden we het wokmenu waarbij standaard een Dame-blanche zit, op ons verzoek was het ook mogelijk om van de hele nagerechten kaart te bestellen maar "moet je wel zelf betalen". Hierbij verlenen ze geen eerlijke service dat je het verschil in prijs van het nagerecht bijbetaald (zou eerlijk en redelijk zijn) maar zeggen ze gewoon "nee dat ijs hoort erbij en anders moet je het extra apart betalen".

We waren met 8 personen en hebben dus 8x dameblanche EN 4 andere coupes volledig moeten betalen. Terwijl we 4 dameblanche en 4 andere coupes gekregen hebben. Schandalig, de chagerijnige bediening meegerekend zullen wij hier dus niet meer komen eten. Ondanks dat het eten van de wok wel lekker was. Jammer