• Lid sinds 4 september 2012

El Gusto

Veldhoven

Nomen Nescio heeft nog geen foto toegevoegd

1. Nomen Nescio's profielfoto
    Nomen Nescio schreef:

Hahaha, nog zo'n leuke reactie van iemand die werkt bij El Gusto.

Nu wacht ik nog op die labiele kok die daar werkt bij jullie. Ik moet toegeven, het kostte mij behoorlijk wat zelfbeheersing die man niet de high-five-en met een stoel. Zijn attitude tegenover klanten is wanstaltig en hij zag er smerig uit.

Misschien is het een idee dat hij bij de gele M gaat werken. Meer dan het opwarmen van burgers zijn zijn skills niet waard.

Oh en afwas.. boehoe. Ik wil die 5 glazen waaruit kraanwater gedronken zou zijn nog wel voor je afspoelen hoor als je daar te beroerd voor bent.

2. Nomen Nescio's profielfoto
    Nomen Nescio heeft een bericht geschreven voor peter
  3. Nomen Nescio's profielfoto
    Nomen Nescio heeft een recensie geschreven voor El Gusto

Mijn ervaring met dit restaurant is zeer negatief en onaardig.

Na een leuke dag met een grote groep vrienden besloten wij in Veldhoven een leuk restaurantje te zoeken. Zo kwamen wij uit op El Gusto.

Na dat wij waren gaan zitten hebben wij onze drankjes besteld en niet veel later ook onze gerechten voor de eerste ronde.

Hoewel wij met een grote groep waren vonden wij, na inmiddels drie kwartier wachten, het toch wel lang duren en zijn wij gaan vragen of alles goed was doorgegeven. Wij werden afgescheept met een verhaal dat er wat problemen waren in de keuken, nu kan dit gebeuren. Wij werden ook een snellere service beloofd. Na dat wij de eerste ronden hadden genuttigd en wij de tweede ronde bestelde duurde het weer erg lang voor dat we deze kregen. De eerste ronde was notabene binnen 10 minuten op.

Na dat wij de tweede ronde kregen bestelde wij "kraanwater". Nou daar deed het restaurant niet aan. Na wat bakkeleien kwamen er toch twee karafjes(voor 9 personen) met water.

Toen wij uiteindelijk genoeg hadden van het wachten en wij om de rekening vroegen waren deze karafjes ook gerekend en de rekening was, voor wat we hebben gehad, erg prijzig. Toen is een van ons naar binnen gegaan om het hier over te hebben.

Vervolgens wordt er dan een boze irrationele kok op je af gestuurd of wij wel niet een probleem hebben. Er was geen enkele reden mee te voeren.

Wij vonden deze behandeling hoogst affreus. Ik ben in mijn leven nooit zo behandeld bij een restaurant en ik zou dit etablissement nooit te nimmer aanraden aan iemand anders.

2,6