1. Nina

2. Maandag 6 augustus hebben we hier gegeten met 13 personen. We hadden niet gereserveerd en het was gezellig druk. Nadat een van de medewerkers enkel tafels aan elkaar had gezet, werden de drankjes op genomen. Bij de drankjes werd vermeld dat het even kon duren omdat het druk was in de keuken. Wij als ouders namen een hoofdgerecht en de kinderen een 3 gangen kindermenu. De kindersoepjes waren er vlot. Wij kregen een broodplankje omdat het even ging duren voordat het hoofdgerecht zou komen. Erg attent vonden we dat. De kindersoepjes waren lekker, verse tomatensoep met balletjes. Onze hoofdgerechten kwam na ongeveer 20 minuten. De porties waren ruim en de smaak was perfect. De biefstuk was gesneden en lag op een bedje van rodewijnsaus. Ook de spareribs waren ruim aanwezig en werden geserveerd met knoflooksaus en chilisaus. Mijn man was niet zo van de chilisaus en toen hij om een extra bakje knoflooksaus vroeg was dat geen probleem. We kregen bij de hoofdgerechten witlof geserveerd met sinaasappelsaus. Zelf ben ik meer van de witlof met ham en kaas, maar deze combinatie vond ikzelf ook lekker. De rauwkost die erbij werd geserveerd had wel iets meer mogen zijn en toen ik dit aangaf kregen we een extra bakje. Dit vonden we later niet terug op de rekening.
    Als nagerecht kozen we voor een verrassing van de chef. Nou dit was werkelijk een ware verrassing. Mangosorbetijs met slagroom, een klein shotje milkshake, een stukje brownie en een kleine zoete muffin. De kinderen kregen een kinderijsje met voor de meiden roze spikkels en de jongens smurfenspikkels. Al met al een zeer geslaagd etentje waarbij we als volwassenen lekker konden bijkletsen en de kinderen konden heerlijk zwemmen.