• Lid sinds 10 januari 2016
Van restaurant:

1. TWENTYNINE

Veghel

Nina heeft nog geen foto toegevoegd

1. Nina's profielfoto
    Nina vindt TWENTYNINE leuk

2. Nina's profielfoto
    Nina vindt de recensie door Gast voor TWENTYNINE leuk

Super hippe tent! Eten was heerlijk, goed bereid en vers.
    De bediening mag een stuk vriendelijker en professioneler. Had niet het gevoel dat ik een gast was.
    Jammer want dat bepaalde wel de avond en het gevoel wat je er aan overhoudt.

3. Nina's profielfoto
    Nina heeft gereageerd op een recensie van TWENTYNINE
    Van restaurant

Beste Gast,

Dank voor de mooie worden wat betreft de sfeer en de kwaliteit van het eten. Echter schrik ik van de tekst over de bediening, fit is niet wat we willen neerzetten. Zou u mij willen bellen op 0413785643 om uit te leggen wat de verbeter punten zijn voor de bediening zodat we deze berichten in de toekomst kunnen voorkomen. Nogmaals dank voor de mooie woorden en de adviezen.

Mvg,
    Nina Vogels
    TWENTYNINE

4. Nina's profielfoto
    Nina heeft gereageerd op een recensie van TWENTYNINE
    Van restaurant

Beste Renate,

Ten eerste onze dank voor je adviezen en tips. Wij vinden het heel erg jammer dat je een avond uit bij TWENTYNINE zo negatief hebt ervaren. Wij streven er voor om iedereen een top avond te bezorgen. Wij zullen de opscheplepels snel aan ons concept toevoegen, nogmaals dank voor dit advies. Wel balen we ervan dat je de bediening als "arrogant en chagerijnig" hebt ervaren, dit is niet zoals wij ons willen neerzetten. Ook de tips kwa groente nemen we ten harte en willen we je daarom uitnodigen om een heerlijk vegetarisch gerecht te komen eten op onze kosten. Er staat van alles op de kaart voor de echte veggie liefhebbers en dit willen we je graag laten proeven. We hopen dat je nog een keer terug komt, en willen we je vragen wanneer je dan nog adviezen hebt dit meteen met ons te delen, dan kunnen we er ook meteen op reageren. We streven er voor dat je na het tweede bezoek een recensie schrijft met alleen maar lovende woorden. Zien we je nog eens terug?
    Mvg,
    TWENTYNINE