• Lid sinds 19 juni 2017

La Sardegna

Deventer

Hans en Grietje

Zeewolde

Nienke Weick heeft nog geen foto toegevoegd

1. Nienke Weick's profielfoto
    Nienke Weick heeft een recensie geschreven voor Hans en Grietje
    Pannenkoekenhuis Zeewolde

Geweldige plek voor kinderen om te spelen en zelf kijk je ook je ogen uit. Geweldige aankleding en sfeer. De pannenkoeken zijn goed belegd, goed warm en erg lekker. We waren met 16 man voor een driedubbel verjaardagsfeestje, hadden enkele maanden van tevoren gereserveerd om half 5 en kregen eenmaal aan tafel te horen dat het verwerken van de bestelling op dat moment nog een uur zou gaan duren (!). Tot half 5 hebben we op het terras gezeten. Kan limonade voor de kinderen besteld en direct afgerekend, zou aan onze tafel gebracht worden maar kwam maar niet, ook niet na een uur, ook niet na herhaaldelijk vragen. Het ene personeelslid snauwde de ander af in bijzijn van klanten. Het was 26 graden en dan zit je met spelende kinderen met een enorme dorst. Hetzelfde geldt voor een andere/nagekomen bestelling (2 ice tea). De helft van ons gezelschap had iets te drinken, de andere helft zat dorstig te wachten. Zoiets kan natuurlijk gebeuren op een dag met topdrukte, maar dit voelt toch minder okee als er al voor betaald is. Als we hier ooit nog eens komen, zal het op een regenachtige winterdag zijn, in de hoop dat het er dan minder druk is, in de hoop dat de mate van drukte van invloed is op de klantgerichtheid van het personeel.

2. Nienke Weick's profielfoto
    Nienke Weick heeft een recensie geschreven voor La Sardegna

Niets dan lof, elke keer weer worden we gastvrij ontvangen en geholpen. Voor zo'n 25 euro kun je hier met z'n tweeën goed en lekker eten - bij dit bedrag zit de drank en het toetje in. De mensen maken hier de sfeer, de inrichting niet zozeer... Ook is het jammer dat de mensen die voor een afhaalpizza komen heen en terug door de zaak moeten lopen, langs de tafels, maar daar staat genoeg tegenover. Achterin een overdekte serre, maar daar worden vaak groepen neergepoot en het geluid weergalmt daar heel sterk. Voorin kun je je gesprekspartner wel prima verstaan.