• Lid sinds 25 augustus 2017

Lucca

Amsterdam

Friends

Katwijk zh

Niels Hakkert heeft nog geen foto toegevoegd

1. Niels Hakkert's profielfoto
    Niels Hakkert heeft een recensie geschreven voor Friends
    Internationaal Katwijk zh

Wij hebben hier gisteren (maandag 28 augustus 2017) voortreffelijk gegeten met het gezin.
    We hebben genoten van het onbeperkte tapas-menu en in totaal bijna 3 uur gedineerd.
    Het eten was ook niet extra zout, wat ik gelezen heb bij andere recensies.
    De porties waren naar onze mening ook precies goed.

De service was goed en je hoefde ook niet erg lang te wachten op je volgende ronde tapas.
    De prijs is ook erg goed, want voor €17,50 kun je onbeperkt tapas eten, maar dan ook écht onbeperkt. Als je kaartje vol zit kun je gewoon een nieuwe krijgen mocht je nog meer gerechten willen bestellen.

Zeker een aanrader!

2. Niels Hakkert's profielfoto
    Niels Hakkert heeft een recensie geschreven voor Lucca
    Italiaans Amsterdam

Wij zijn hier twee maal eerder geweest en hebben toen voortreffelijk gegeten, maar de laatste keer (maandag 21-8-2017) was het een drama.
    De pasta was erg zout, niet te eten. We hebben het alle 4 geproefd en het was niet te eten. De persoon die het besteld had was er werkelijk misselijk van.
    Twee van ons hadden vlees besteld, wat letterlijk zwom in de saus. Voor die prijs had er ook wel een patatje oid bij gemogen of een salade.
    De vierde had een ander soort pasta die wel lekker was, maar dat was niets bijzonders. Deze pasta heeft een van ons bij ons vorige bezoek ook genomen, die toen nog wel voortreffelijk smaakte.

Wij vermoeden dat ze een andere kok hebben, die tevens bijna alles in zijn eentje moest doen en erg zijn best deed, maar er klaarblijkelijk niks van bakte.

Service en sfeer was verder wel goed, alleen wel rommelig, mede doordat het een klein gebouw is.

5,3