• Lid sinds 18 februari 2011

De Vier Jaargetijden

Nijmegen

Niek heeft nog geen foto toegevoegd

1. Niek's profielfoto
    Niek heeft een recensie geschreven voor De Vier Jaargetijden

Geweldig restaurant, op de mooiste locatie van nijmegen. In een woord: top!

Afgelopen weekend met een groep collega's wezen eten. We werden bijzonder vriendelijk door het personeel ontvangen. De bediening was vlot, gastvrij, attent en maakte, ondanks de drukte, hier en daar zelfs tijd voor een gezellig praatje zonder haar andere gasten uit het oog te verliezen. Opvallend is dat het personeel oprecht geïnteresseerd in haar gasten.

Het eten was super en de kaart gevarieerd. Zelfs de kok kwam persoonlijk aan tafel vragen of het smaakte. De prijs voor het gebodene was dik in orde. De sfeer is warm en gezellig met veel kaarslicht en een prachtig uitzicht over de waal. Jullie zien ons hier vaker. Succes en ga zo door.

2. Niek's profielfoto
    Niek schreef:

GEWELDIG RESTAURANT op de mooiste locatie van nijmegen. In een woord: TOP!
    Afgelopen weekend met een groep collega's wezen eten. En hoe...
    We werden byzonder vriendelijk door het personeel ontvangangen. De bediening was vlot, gastvrij, enthousiast en attent. Het personeel is oprecht geïnteresseerd in haar gasten. Ondanks de drukte werd er hier en daar, tijd voor een praatje gemaakt.
    Het eten was echt super, de kok kwam zelfs persoonlijk aan tafel vragen of alles smaakte.
    De prijs was dik in orde voor hetgeen ons geboden werd.
    De sfeer is warm en gezellig, veel kaarslicht en een prachtig uitzicht over de waal.
    Jullie zien ons vaker terug. Ga zo door!!!