1. Intussen zijn wij regelmatige bezoekers van het Hart van Doetinchem geworden. Afgelopen vrijdag hier gegeten,zeer naar tevredenheid!! Een geweldig 5 gangen buffet, de gerechten waren heerlijk goed op smaak en wederom een streling en lust voor het oog en onze smaakpapillen.

De mosterdsoep heb ik nog nooit ergens zo lekker gegeten. Elke gang naar het buffet was een feest. Bediening erg alert vriendelijk en professioneel. Alles was goed in balans, een heerlijk avondje uit. Ruime aandacht voor ieder detail, een goed team in de keuken. Het blijft onze beste restaurant in Doetinchem. Een uitstekende prijs kwaliteits verhouding.

Jullie zullen ons zeer vaak terug zien. Onze complimenten!!

2. Weer eens uit eten bij Pand 9.

Nu gekozen voor Het Plankje Van De Chef. Echt een aanrader, prima porties en bijzondere gerechten met een spannende smaakcombinatie en sensatie.

Vlotte en correcte bediening. Heerlijke wijn en het dessert was de klap op de vuurpijl, heerlijk. Hier zullen wij dit jaar regelmatig terug komen!!

Nico en Betsie

3. Heerlijk gegeten en erg gezellig kunnen zitten. Prima sfeer en uitstekende bediening.

En een goede prijs kwaliteits verhouding. Veel oog voor detail en smaak. Erg gastvrij en alles ziet er erg schoon uit. Leuke muziek op de achtergrond.

Een prima adres om terug te komen!!

4. Op 18 Januari met een groep van 9 personen naar het Hart Van Doetinchem geweest. Het was een heerlijk avondvullend uitstapje.

Een bourgondisch 5 gangen buffet, de drankjes werden aan tafel geserveerd, goede keuzemogelijkheid van wijnen. Het buffet was een cullinaire beleving met veel aandacht voor detail en smaak.

Zeer ruime keuze uit lekkere gerechten, en een streling voor de tong en het oog. We zijn vergeten om er foto's van te maken, dat zullen we de volgende keer zeker doen.

De bediening en de kok waren super vriendelijk en gastvrij. Een echte aanrader, wij komen snel terug.

Wij mochten een kijkje nemen in de wijnkelder, de party zaal, de raadszaal en het sfeervol bruine café. Het ziet er allemaal zeer uitnodigend uit.

Een gratis parkeerplaats voor de deur, en dat in het centrum van Doetinchem.

H.Willemsen

5. Een romantische ervaring in Pand 9.

Wat een mooie horeca gelegenheid,een aanwinst voor Doetinchem!
    Heerlijk lang zitten tafelen een zeer goede wijn besteld en een aantal rondes met heerlijke kleine gerechten.
    Met zorg en smaak klaargemaakt en zeer professioneel opgediend .
    Het was voor ons een top ervaring, een prima sfeer.
    De ontvangst was super vriendelijk en uitnodigend.
    De bediening heel enthousiast en zeer alert !

Het was goed dat we hadden gereserveerd en hadden een fantastische avond. Dat hadden we elkaar beloofd omdat we op valentijnsdag allebei moesten werken.

We komen zeker weer snel terug om ook de cocktails eens te proeven.

Annemarie en Jos

6. Hein 17 juli 2012

Grandioos wat een lekkere gerechten en wat een uitgebreide kaart,het is nog moeilijker kiezen dan de vorige keer.
    Wat een aanwinst met het terras erbij,vlotte en nette bediening correct en erg vriendelijk.
    Proffesionele attitude en toch een hartverwarmende uitnodigende benadering.

Je bent echt een gast op het schip en je wordt niet weg gekeken ondanks dat er veel gasten waren en er ook nog gasten later op de middag terug wilden komen.

Mijn kinderen willen alleen nog maar spelen aan de kinderspellentafels, erg leuk bedacht.

We hadden een heerlijke dag !!
    En een cadeaubon meegenomen voor mijn broer die is morgen jarig, kan ik hem mee verrassen.

groeten van Hein en Margriet

7. Wat een geweldige verbetering !!! 2011 !!!

Heerlijke gerechten , de tosties van Turks brood,
    de overheerlijke pannekoeken en het lekkere appelgebak.

Sinds Juli 2011 is het pannekoekenschip weer een bijzondere locatie zeer sfeervol en gezellig met zeer correcte bediening uitnodigend en vriendelijk.

Kinderen zijn direct weg van de piratenhoek en willen allemaal hun verjaardagsfeestje op de boot vieren.

Er is ook veel aandacht voor de kids.
    Heerlijk op het dek zitten of op het terras aan de wal.

Binnen kijk je je ogen uit, wat een mooi fotobehang
    sfeervol rustig en erg gastvrij.

We komen hier zeker terug en willen het iedereen aanraden,
    betaalbaar, gezellig en even op het water weg van de sleur.

Vergeet je foto toestel niet, je kind aan het roer , door de patrijspoort zie je de eendjes zwemmen, de vlinders en de vogels in het riet.

Heerlijk bier en lekkere wijn.

Ook is de mint thee met honing een aanrader.

Veel kwaliteit en betaalbaar.
    Het personeelsfeest ga ik daar organiseren.