• Lid sinds 7 juli 2011

Alkmaar
  3. 4,9

D' Vijf broers

Zaandijk

Nicole heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Nicole 's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Hout
    Nederlands Haarlem

Hier kan je ontzettend lekker eten! Prima service, leuke ambiance en met mijn allergie is ook goed rekening gehouden. Absolute aanrader dus!

2. Nicole 's profielfoto
    Nicole heeft gereageerd op een recensie van Proeverij de Bank

Helemaal eens met bovenstaande! Ook ik vind dat je in dit soort 'restaurants' betere wijn moet serveren. Dat mag je ook verwachten van de prijs die men er voor vraagt.
    Bij ons werd een fles rosé zo in een wijnkoeler op tafel gezet en niet eens ingeschonken. Laat staan dat we even konden proeven. Bittere smaak, gewoonweg niet lekker.

3. Nicole 's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Loetje
    Eetcafé Overveen

Gisteren gegeten bij Loetje; op een maandag afgeladen vol, bediening was vriendelijk en de biefstuk Balie erg lekker. Hetgeen je erbij besteld is idd matig, slappe frites etc etc. Moet zeggen dat ik de sfeer gemoedelijk vond en bediening hun uiterste best deed.

4. Nicole 's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Restaurant Zegels

Gegeten bij Zegels met een Grouponbon. Absoluut voordelig! Gezellige wel beetje donkere ambiance. Het ziet er allemaal heel sfeervol uit. We hebben best smakelijk gegeten maar ook niet meer dan dat. De menukaart is klein, keuze beperkt, wel volle borden. Op de een of andere manier misten we de smaaksensatie. De boerderijkip was behoorlijk aan de droge kant en de appelcrumble, wat we als nagerecht hadden besteld (apart voor de tijd van het jaar, maar goed) daarin waren de appels nog gewoon hard terwijl de rest juist papperig was. Bediening was vriendelijk. Moet wel zeggen dat € 4,50 voor een fles plat water érg aan de hoge kant is! We hebben dan verder wel 'goedkoop' gegeten maar zouden een volgende keer niet snel terug gaan. Toch jammer!

5. Nicole 's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor De Konijnenberg
    Pannenkoekenhuis Heemstede

Gezellige tent met hele enthousiaste aardige bediening! Wij hebben er het kinderfeestje van onze dochter gevierd (in combi met het Kabouterpad), en het was een enorm succes. De pannekoeken waren om te smullen!

Bedankt meiden!

6. Nicole 's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor In de kas
    Internationaal Heemskerk

Lekker gegeten, niet heel bijzonder maar wel gewoon smaakvol. Wij hadden een bon van vakantieveilingen, zeker de moeite waard. De bediening is wat onzeker maar wel erg klantvriendelijk. Sfeervolle ambiance ook!

7. Nicole 's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Ons Loes
    Internationaal Helmond

Onlangs een feest gegeven op de sfeervolle bovenverdieping van Ons Loes. Ik kan helaas niet anders concluderen dan dat het op een aantal punten is tegengevallen.
    Loes belooft een heleboel maar komt weinig afspraken na. Zo hadden wij de hele avond één ober tot onze beschikking (die ook nog het bier en water telkens van beneden moest halen omdat de bar boven niet operationeel was) en dat voor ruim 65 mensen! Met o.a. als gevolg dat kop en schotels de hele avond nog op de tafels stonden, erg slordig. Het feest zou tot 23.30 duren maar om 23.00 kwam er een vuurfonteintje, op zich heel leuk al was het in dit geval een duidelijk signaal dat de avond ten einde was. Erg jammer!
    Men is klantvriendelijk maar zeker niet klantgericht.

8. Nicole 's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor MIJ
    Frans Alkmaar

Goed gegeten, mooie gerechten, leuke bediening & gezellige hippe tent. Enige minpuntje vind ik dat ze 'speciaal water' serveren uit eigen tap wat ze Spa blauw noemen. De prijs is dus ook als Spa blauw.... Dat hadden ze wel even mogen vertellen. Verder absolute aanrader!

9. Nicole 's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor D' Vijf broers

Onlangs offerte opgevraagd voor een receptie voor 30 personen + eten. De eigenaar had totaal geen tijd/zin mee te denken überhaupt iets leuks te organiseren voor een groep die op een doordeweekse avond binnen druppelt. En dus stelde hij voor een walking dinner te verzorgen voor € 39,50 pp. excl. Drank! Of voor datzelfde bedrag een buffetje te maken. Uiteindelijk heb ik NOOIT een offerte ontvangen en dus verder gezocht. Elders blijkt het veel goedkoper te kunnen daar word je wel vriendelijk - als gast behandelt.

D‘Vijf Broers is een absolute toplocatie aan de Zaan maar het mist de sfeer, gemoedelijkheid en vooral vriendelijkheid wat je wel mag verwachten van horeca. Ze moeten het blijkbaar hebben van een voorbij wandelende toerist die dit nog niet heeft ervaren…. NEE, ons niet meer gezien, ook niet om ‘gewoon’ een hapje te eten, wat hier op zich prima kan en wat we voorheen nog wel eens deden.

10. Nicole 's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Huis te Zaanen

6 juli 2011 hier super lekker gegeten en ook de wijnen zijn voortreffelijk! Het restaurant was wel wat uitgestorven, bijna niets te doen, vermoedelijk omdat het een doordeweekse dag betrof. Verder ziet het er allemaal een beetje oubollig, oftewel 'uit de tijd' uit maar je kan er voortreffelijk eten en de bediening is ook erg vriendelijk.