• Lid sinds 17 mei 2010

Breda
  3. 10

Azuma

Houten

Nicole heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Asian Tapas
    Aziatisch Gorinchem

Nicole

Heel jammer. Dit is al 2 jaar één van mijn favoriete restaurants in de regio en prijs het aan iedereen aan die het over Gorinchem heeft. Ik kwam er zo'n 1x per 3 maanden. Helaas na gisteren nooit meer. Normaal is de sushi rijst hier perfect, dus nét niet warm meer. Gisteren was de rijst koelkastkoud. Na mijn opmerking erover, vertelde de eigenaresse me dat het wel vers was en de rijst alleen wat was afgekoeld. Dat vind ik vreemd, want het was echt veel kouder dan gewoon kamertemperatuur. Ze zouden erop letten. De ronde erna kregen we het tegenovergestelde: warme sushi! Wat ik echt heel raar vind, is dat ze maar bleef doorvragen of ik wel echt vaker op zaterdag was geweest. Probeer je dan te zeggen dat de kwaliteit op zaterdag altijd minder is? De laatste ronde was de sushi wel zoals het hoort...

2. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Infini
    Internationaal Wittem

Ik hou van restaurant Infini. Een tijd geleden attendeerde een collega me erop. Door zijn verhalen was ik eigenlijk al verkocht. Ik ben er afgelopen weekend voor de derde keer geweest, voor de eerste keer bij hun nieuwe locatie! Heel mooi, ruim, nog steeds even klantvriendelijk en even lekker!

Ik had een bon voor een 6 gangen proeverij, had lang van tevoren gereserveerd, maar was ziek op de dag dat mijn tafel gereserveerd was. Ik had hierover een dag van tevoren al gebeld om te informeren naar de mogelijkheden voor een nieuwe datum gezien mijn bon verliep. Ze waren heel flexibel! Ik kreeg een extra maand om mijn bon te verzilveren! Hiervan hebben we gebruik gemaakt.

We wonen in de buurt van Dordrecht en komen speciaal voor Infini naar het Zuiden! Aanrader dus!

Nog een ding ter illustratie van klantvriendelijkheid: na het eten hadden we het met de eigenaresse over champagnedopjes, gezien daar een schilderijtje hing wat daarvan gemaakt was. Toevallig waren dat weekend bij een kennis die de dopje bleek te sparen en al een hele collectie had. Ik vertelde dat en toen kreeg ik er een aantal mee! Heel lief!

3. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Pèpè & Coco
    Nederlands Sneek

Vol hoge verwachtingen brachten we tweede Kerstdag door bij Pepe en Coco. Prima recensies, prima kaart, prima uitstraling. Toch viel het achteraf erg tegen. Tussen bestellen en krijgen van het voorgerecht zat zeker 45 minuten. We hadden een proeverij van voorgerechten. Het zag er erg lekker uit en werd mooi gepresenteerd. Echter, de helft van de gerechten (mozarella, tomaat, garnalen, sushi) hadden erg weinig smaak. De ham, meloen en krab waren dan weer wel smaakvol. Als hoofdgerecht namen we gewokte scampi en biefstuk. Dit viel helemaal tegen. Nauwelijks smaak, slechts enkele garnaaltjes. Wat verse kruiden zouden wat ons betreft wonderen doen. Verder was het ijs bij het nagerecht behoorlijk gekristalliseerd. Erg jammer! De bediening was overigens wel erg vriendelijk.

4. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Beachclub The Bing

Nicole

We begonnen ons stranddagje gisteren met een lunch bij The Bing. Het zag er gezellig uit en er stonden lekkere gerechten op de lunchkaart. We bestelden we drankjes en een panini. De drankjes kwamen snel, de panini's waren er 3 kwartier later nog steeds niet. We probeerden één van de serveersters te wenken maar niemand keek. Uiteindelijk zelf naar een serveerster toegelopen en geïnformeerd naar onze panini's. Ze ging het meteen ging uitzoeken.... zei ze. Even later zagen we haar meerdere malen voorbij lopen, maar naar ons keek ze niet. Omdat verder ook niemand naar ons keek stonden we weer op om het te vragen aan een andere serveerster. Ook zij zou het uitzoeken maar is er nooit op terug gekomen. Het tafeltje achter ons was ook al 3 kwartier aan het wachten op eten en het tafeltje naast ons kreeg het eten binnen een kwartier.. wij hadden nog steeds niks. Toen we voor de derde keer informeerden kregen we een reactie: binnen 5 min kwamen onze panini's eraan. 10 minuten later hadden we ze daadwerkelijk. Naar bestek moesten we vragen ("O, wil je er bestek bij?"). Toen de serveerster het tweede rondje drankjes kwam brengen stelde ik voor dat deze van de zaak waren: voor het lange wachten. Ze zou het navragen en vertelde ons pas toen ze de rekening bracht dat het laatste rondje voor hun rekening was....

Daarbij wil ik nog vermelden dat het terras nog niet halfvol zat. Tip voor The Bing: communiceer met je klanten.

Of we ooit terug komen? Zeker niet..

5. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Azuma
    Sushi Houten

Nicole

Zo! Net terug van een sushi avondje bij Azuma. We eten vaak sushi en weten inmiddels dat er veel kwaliteitsverschil is tussen de verschillende restaurants. Dit is er eentje in de categorie zeer goed! Heerlijke rijst (niet te koud, plakkerig of droog), verse ingrediënten en gezellige sfeer en bediening! Hier komen we zeker terug!

6. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft Al Mundo toegevoegd als favoriet restaurant

Al Mundo

Ma, di, wo & do: 3-gangen menu à la carte vanaf €20,50
    • Mediterraans
    Orthenstraat 284 Den Bosch
  7. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Opium
    Fusion Utrecht

Voor vanavond (oudjaarsavond) waren we op zoek naar een leuk restaurant om lekker te eten. Een serieuze zoektocht, zo bleek, aangezien menig restaurant met oudjaarsdag gesloten is. Ik ben toch iemand van de recensies, en dit restaurant had er nog geen op deze site. En nu vraag ik me echt af waarom. Hier moet je echt eten! Toen we binnenkwamen werden we meteen verrast door de sfeer. Het zag er leuk uit en er waren redelijk wat tafeltjes bezet: noem het gezellig druk! Het eten was ontzettend lekker (we begonnen met de cocktail Tokyo Drift, als voorgerecht pekingeend, hoofdgerecht dorade en nagerecht chocoledetaart). Ook de tijden tussen de gerechten waren prima en we zijn erg vriendelijk bediend! We hebben ruim 2 uur gezeten, 3 gangen, een cocktail, fles water en 2 prosecco en waren 85 euro kwijt. Zeer tevreden over prijs/kwaliteit en een 'lekker avondje uit'! Ik raad dit restaurant aan iedereen aan!

8. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Flavours
    Nederlands Weert

Ik heb al verschillende keren bij Flavours gegeten. Altijd erg lekker, alleen de lange wachttijden tussen de gangen weerhouden me ervan om hier niet te vaak te eten. Toch laatst weer besloten om een hapje te eten en de wachttijden waren veel beter! Hopelijk was het geen toeval. En zoals altijd was het weer erg lekker!

9. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Restaurant Girasole

Heel erg jammer dat we hier gisteren aan de gesloten deur stonden. We hadden hier een keer eerder gegeten en waren toen aangenaam verrast. We zochten toen -na een vliegreis- een leuk restaurantje om snel even wat simpels (bijvoorbeeld een pizza) te eten. We kwamen uit bij Girasole. Toen we binnenkwamen was het meteen al feest! En bij het zien van de kaart ook. Uiteindelijk veel meer gegeten dan wat simpels. Ook het personeel was super vriendelijk. We komen zeker nog eens terug na de feestdagen!

10. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Mes Amis

Afgelopen weekend gegeten bij Mes Amis. Het is een intiem en knus restaurantje net buiten de stad. We hadden een 4-gangen verrassingsmenu met een BOB wijnarrangement. We hebben lekker gegeten en de wijnen pasten goed bij de gerechten.

11. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Restaurant Spoon

Op basis van de vele goede recensies, hebben we hier gisteren gegeten. Het was goed weer, dus we zaten op het terras. Bediening was vriendelijk en het eten oké. We hadden twee gangen (voor- en hoofdgerecht) waarbij ik als hoofdgerecht tonijn had besteld: medium gebakken. Tenminste, dat zou het moeten zijn. Het stuk tonijn was erg dik en was bijna rauw. Alleen de randjes waren een klein beetje gebakken. Het was evengoed lekker, dus heb er niks over gezegd. Ook vond ik de groenten, op de peultjes na, niet bij tonijn passen. Hoe dan ook, ik verwacht niet dat ik ooit nog bij Spoon ga eten.

12. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Citroen

Twee weken geleden bij Citroen gegeten. Het was erg lekker (voorgerecht: 2x carpaccio, hoofdgerecht: pasta van de chef en doradefilet). Complimenten voor de gastvrouw: vrolijke, gepassioneerde mensen voegen zo veel toe aan een restaurantbezoek! Daarnaast ook tevreden over het gratis water dat direct werd bijgevuld als het op begon te raken.

13. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Neri Sushi

Nicole

Net bij Neri Sushi gegeten. Pluspunt is de keuze in sushi, vriendelijk personeel en een leuke en gezellig ligging. Sushi was lekker, maar niet zo lekker om er nog 'ns voor terug te komen. Jammer dat het geen all in concept is (nu: best weinig gegeten en best veel betaald) en dat er maar een beperkte keuze was in bijgerechten. Al maakt de keuze in sushi dat laatste dan wel weer goed...

14. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Da Mauro
    Italiaans Roermond

Nicole

Een tijd geleden kwam ik hier vaker. De eerste keer was super, maar de keren erna viel het steeds enigszins tegen. Jammer! Het trekt mij ook niet meer om nog eens terug te komen.

15. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Taverne de Oude Munt

Nicole

Ruim een maand geleden hier geluncht. Taverne Oude Munt is een klein, knus restaurantje. We hadden een pasteitje. Het was niet heel erg bijzonder, maar het smaakte prima.

Het treintje wat rond rijdt bij het plafond, is grappig, maar het geluid is irritant. Ik dacht eerst dat het flink regende ;-).

16. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Brasserie d'Oude Markt

Nicole

Geen culinair hoogstandje, maar ook zeker niet slecht. Ik heb hier twee keer gegeten. Eén keer 'gewoon' (dus voor-, hoofd- en nagerecht) en één keer tapas. Beide keren waren wel prima.

17. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor YuMe
    Japans Apeldoorn

Nicole

Twee weken geleden heerlijk gegeten bij YuMe. Sushi was perfect en de warme gerechten waren ook erg lekker.

Enige minpuntje was dat het ontzettend vol was. We zaten aan een tafeltje waarmee we het 'looppad' van de serveersters half blokkeerden.

Ze kwamen wel direct netjes zeggen dat het wat drukker was en dat het wat langer kon duren voor we ons eten zouden kregen. We hoefden ook geen rekening te houden met de tijd. Achteraf vonden we de wachttijd reuze meevallen!

Mochten we hier nog een keer in de buurt zijn, dan komen we zeker terug!

18. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Dijk9
    Internationaal Eindhoven

Nicole

Heerlijk gegeten gisteren bij Dijk9! Alles klopte: van de kwaliteit van het eten en de smaakcombinaties tot de sfeer en het personeel. Als voorgerecht hadden we het oosters trio, als hoofdgerecht tonijn en diamanthaas en het ultieme toetje: panna cota met witte cholademousse. Vooral de mousse was zo lekker. We hebben (gratis) nog een extra 'bolletje' gekregen. Dit bewijst direct de goede service! Aanrader!!

19. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Il Mercato

Nicole

Vandaag geluncht bij Il Mercato. Beide een broodje carpaccio besteld. Zag er heerlijk uit, alleen bij het eten merkten we dat de carpaccio bevroren was. Toen we dit meldden, werd ons haarfijn uitgelegd dat carpaccio bevroren moet zijn omdat t anders niet gesneden kan worden. Wat ze voor ons kon doen, was het bord aan de kant zetten zodat het kon ontdooien... Zonder excuses en zelf te moeten vragen om een ander broodje was het uiteindelijk toch opgelost. We komen hier niet meer terug.

20. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Terra Mia
    Italiaans Eindhoven

Het was heel druk in het restaurant, dat werd bediend door twee medewerkers. Gevolg: wat bestellen en het niet krijgen, lang moeten wachten op de kaart, lang moeten wachten op het eten. Zelfs meer dan tien minuten aan de bar moeten wachten om te betalen! Het eten zelf ging wel, op twee stukken vlees na die we niet weg kregen.

21. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Tortillas
    Mexicaans Eindhoven

Zonder erover na te denken of de kaart te bekijken, hier impulsief naar binnen gelopen. Erg vriendelijke bediening en leuke manier van eten: we hadden een soort proeverij waarbij we tortilla's kregen en daarbij verschillende soorten sauzen en 'vullingen'. We komen hier zeker nog eens terug!

22. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor 't Opkikkertje

Zeer langzame bediening. In eerste instantie al 20 minuten moeten wachten op ons drinken, terwijl medewerkster al verschillende keren naar boven was gekomen met drinken voor andere mensen (zelfs mensen die later besteld hadden!). In totaal 45 minuten op ons eten moeten wachten. Tomatensoep was niet lekker, kruidenboter was wel lekker (hoewel ze het wel letterlijk in het bakje gekwakt hadden), wrap was ook goed te doen.

23. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor De Slak
    Aziatisch Eindhoven

Gisteren, dus een normale woensdagavond, gegeten bij De Slak. Het restaurant zat zo goed als vol! Toen we de eerste stap binnen zetten, hadden we meteen een goed gevoel! Het zag er modern, mooi en verzorgd uit!

Van het eten hebben we erg genoten. Het concept was ook heel leuk: voor € 22,50 kon je onbeperkt gerechtjes bestellen die ter plekke voor je bereid werden.

Hier komen we zeker nog eens terug!

24. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor De Zakkendrager
    Mediterraans Utrecht

Gisterenavond na een dagje shoppen gegeten bij De Zakkendrager in Utrecht. Restaurant had een leuke uitstraling. Wij hadden nét het laatste tafeltje voor 2.

Het was een in- en uitlopen van mensen die wilden komen eten maar alles zat vol.

Het eten was van redelijke kwaliteit. Het was lekker, maar niet súper.. De bediening was best snel, zeker aangezien het zo druk was.

25. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Restaurant ONE

Nicole

Van buiten nodigt het niet uit om te komen eten (locatie is ook niet erg gunstig), maar wat hebben wij hier lekker gegeten!

Hier komen we zeker nog een keer terug!

26. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Etenstijd
    Internationaal Tilburg

Nicole

Ongelofelijk veel keuze in gerechten. Ook kun je kiezen uit speciale gerechten zoals bijvoorbeeld krokodil! De kwaliteit van het eten was zeer goed!

Het enige minpunt is dat het op tijd gaat... Je hebt dan al gauw de neiging om heel snel te gaan eten; er is zo veel keuze dat je alles wat je lekker vindt wel gegeten wil hebben.

27. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Mama DI Kookt

Nicole

Afgelopen weekend gegeten bij Mama Di Kookt. Snelle en vriendelijke bediening en goed eten. Er zijn wel een aantal gerechten met toeslag, maar de gerechten die binnen de prijs vallen zijn ook prima!

28. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Flavours
    Nederlands Weert

Een geweldig restaurant waar ik graag nog eens terug ga. Mooi design, goede bediening en heerlijk eten!

De prijs/kwaliteitsverhouding is prima!

29. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Taste!
    Internationaal Tilburg

Nicole

We hebben super lekker gegeten bij Taste! En zullen hier ook zeker een keer terug komen. We namen het 3-gangen-menu van de dag en waren tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding. Tussen de gerechten door werden steeds amuses geserveerd.