• Lid sinds 8 april 2014

La Grotta

Schoorl

nico heeft nog geen foto toegevoegd

1. nico's profielfoto
    nico heeft een recensie geschreven voor La Grotta

nico

Tijdens een lang weekend maar liefst 3 keer bij La Grotta gaan eten. De eigenaar en kok is een rustige en gemoedelijke Sardijn. De eerste dag alleen een pizza en tris di pasta gegeten. Ik had de pizza. Heerlijk dunne bodem en goed belegd. gewoon lekker. Mijn vriendin had de tris di pasta. Het waren 3 verse pasta's die alle 3 heerlijk smaakten. De volgende dag teruggegaan waarbij wij wederom tris di pasta, cozze (mosselen) in een wijnsaus, en allebei een tournedos in een cognacsaus gegeten hebben. Heerlijk gegeten. Als afsluiter een digestief aangeboden gekregen. We hebben gekozen voor Mirto, een origineel Sardijns likeurtje. Gisteren, 7 april nogmaals gaan eten bij La Grotta. Gekozen voor zelfgemaakte ravioli met spinazi en ricotta. Nog nooit zo een lekkere ravioli gegeten. De tomatensaus was heel zacht en licht, de vulling werkelijk fantastisch met een vleugje citroen. Als wijn hebben we een simpele maar lekkere huiswijn gedronken. De inrichting is eenvoudig italiaans. Het enige minpuntje is het damestoilet. Daar zou wat meer aandacht aan kunnen worden geschonken. Wij komen zeker terug.