• Lid sinds 9 maart 2013
Van restaurant:

1. Uit de Kunst Gegrepen

Velp gld

Nick Dijkstra heeft nog geen foto toegevoegd

1. Nick Dijkstra's profielfoto

Emmastraat 14 Velp
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  2. Linda van Hoeflaken

We zijn vriendelijk ontvangen, er was veel persoonlijke aandacht en we hebben heerlijk gegeten en gedronken.

3. Gert Boerma

vakmanschap!

4. Rob Roelofsen

Gezellig ingericht, voortreffelijk eten en prima bediening. Redelijke prijzen.

5. Met een gezelschap van 11 mensen genoten van een voortreffelijk 3 gangen diner. Keuze uit 5 voorgerechten, 6 hoofdgerechten vlees, 3 maal vis en één vegetarisch.
    Het nagerecht bestond uit een surprise dessert.
    Ook de 2 kleine tussengerechtjes (een klein kopje pommodorisoep met room en kruiden en de toastjes met eendenborst) waren zeer goed van smaak.
    Mijn voorgerecht -de gerookt zalm-, en hoofdgerecht -de tonijn-, goed van smaak, temperatuur en opmaak.
    Ook mijn tafelgenoten hebben genoten van hun maaltijd.
    Er was voldoende aan bijgerechten, frites e.d.
    De wijnen, rood en wit en de watertjes-met en zonder bubbels prima.
    De bediening: vriendelijk, goed en correct.
    De chef kwam na het diner aan tafel om het een ander te vertellen over de totstandkoming van de naam van het restaurant en de historie van het pand.
    Een echte aanrader dus om hier eens te eten.

6. MM de Jongh

Gisteravond verrassend lekker gegeten! Mooie presentatie van de gerechten, bijzondere smaakcombinaties en uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding. We gaan gauw weer eens terug!

7. Onverwacht op een mooie zondagavond toch nog even uit eten.

Het werd een klein feestje.

Heerlijk eten, fijne achtergrond muziek, mooie kunst aan de muur, fijne stoelen om op te zitten.

Zeer sfeervol en kundige bediening. Bedankt voor een fijne avond.

8. Gisteren zijn we met 12 personen, volwassenen en kinderen, uit eten gegaan na een dagje Posbank. Door mijn zus op goed geluk uitgezocht n.a.v. deze website. Een perfecte keuze, bleek al snel.

De eigenaar kwam enthousiast vertellen over de kunst aan de muur en vervolgens wat wijn en een bepaald tussengerecht aanprijzen. Helaas was ik wat achterdochtig ( in de randstad word je vaak een oor aangenaaid als je zegt: ja, doet u maar. De rekening blijkt dan later exorbitant hoog). Dit was dus volkomen onterecht. We hebben echt verrukkelijk gegeten. Het zag er allemaal heel verzorgd uit, de vegetarische gerechten waren ook heerlijk. Ook het aanbevolen tussengerecht met coquilles en het lekkere verse tomatensoepje. Met wensen van een ieder werd rekening gehouden. Heerlijke wijn. Aardige bediening. Uiteindelijk moesten we voor dit alles € 35,- pp afrekenen. Kom daar eens om in Amsterdam en omgeving!

Ik zal het mijn vrienden en kennissen zeker aanraden als ze een keer in de buurt komen. Dus hartelijk dank en veel succes verder met het restaurant.

9. marga Jaeqx

Heb gisteren met mijn man samen het herfstmenu gegeten, was zeer smakelijk. Zeer vriendelijke bediening in een sfeervolle omgeving. Met het zicht op een mooi kunstwerk aan de muur. We hebben dan ook vandaag besloten het te kopen. Zeker voor herhaling vatbaar!

10. Buitengewoon hartelijke ontvangst. Een voorbeeld voor velen. Heerlijk gegeten, lekkere amuse, uitgebalanceerd 3 gangenmenu met verrassende smaken.

Geen onprettige verrassingen op de rekening. Fantastische afsluiting van onze NS wandeling. Een absolute aanrader!

11. geweldig: heerlijk gegeten, gezellige sfeer. Het is een aanrader.

12. Raymond en Leidy

sfeervol en mooi ingericht restaurant met goede menu- en wijnkaart! Zowel dagmenu als a la carte. Aanrader als eindpunt voor de Veluwe-wandelaar.

13. Sehr geehrter Herr C.Dijkstra

Hiermit möchte ich mich Herzlich bedanken für die Gute Atmosphäre das ausgezeignete Menu und die Gute Service,ich war 3 Wochen wieder in Holland und auch bei Ihnen.

Mit Freundliche Grüssen.

14. Mijn vrouw en ik zijn hartelijk en gastvrij ontvangen.
    De droge witte wijn, een sauvignon, was heerlijk gekoeld.
    De voorgerechten (carpaccio met eendenborst en geitenkaas met honing en salade ) waren zeer de moeite waard; voor herhaling vatbaar.
    De zeetong en de hertenbiefstuk (medium rare) voldeden helemaal aan de verwachtingen die de voorgerechten hadden opgeroepen.
    Als sluitstuk een heerlijk limoendessert, dat uit 3 aparte "gerechten" bestond; laat je verrassen en verwennen!!
    We komen zeker nog een keer terug.
    Cijfer: een 9.

15. H. Slaghuis

We hebben met vier personen gegeten in dit bijzonder sfeervolle en kleurrijke restaurant.
    De gerechten waren kleine kunstwerkjes en buitengewoon goed van smaak. De wijnen goed bijpassend.
    De bediening was bijzonder gastvrij en hartelijk.
    Kortom een heel geslaagde avond in top restaurant. Een aanrader!
    Wij komen terug.

16. Na een heerlijke zondag met mooi weer zijn wij met vrienden uit het westen van het land heerlijk gaan eten bij Cees. Wij zelf waren er al een paar keer eerder geweest om te eten, na volle tevredenheid. Ook onze vrienden waren bijzonder verrast over de kwaliteit van het eten en de gemoedelijke sfeer en bediening. Dus voor iedereen een echte aanrader, top!

17. Jeannette Jordaan

Na een geweldige workshop en lekker shoppen in Arnhem waren wij benieuwd naar het restaurant. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een kleurrijk tafeltje toegewezen. De gastheer vertelde met veel enthousiasme over de menukaart. Twee van ons gingen voor het kunstenaarsmenu en ééntje koos voor à la carte. Beide menu's waren voortreffelijk en werden leuk gepresenteerd in combinatie met een bijpassend drankje. Als afsluiter nog wat hippe muziek van de gastheer, waarna we met een tevreden gevoel richting het b&b vertrokken.

18. Het eten is met zorg klaar gemaakt en heel erg lekker. Wij hebben er van genoten!

19. C. Fijen

We werden vriendelijk ontvangen. De menukaart is uitgebreid en met de mogelijkheid om gerechten te combineren. Het eten is zeer smakelijk. Met een lekkere bijpassende wijn was het een geslaagde avond.

20. Moederdag was voor ons de gelegenheid om bij "Uit de kunst gegrepen" met de familie te gaan eten.
    Een kaart met een ruime keuze aan vlees, vis en vegetarisch.
    Verzorgd en gezellig maar vooral heerlijk eten begeleid door een uiterst vriendelijke en deskundige bediening. Een echte aanrader voor zowel zakelijk als privé.

21. j. Zomerdijk

Wij hebben lekker gegeten bij dhr Dijkstra. Het was mooi opgediend en het was fantastisch gekookt. Bedankt Cees en Nicolaas en verder personeel.

22. Onze eerste kennismaking met dit fantastische restaurant, mede door de enthousiaste eigenaar Kees. Bedankt voor een wereldavond. Wij komen zeker terug.

23. Elly Roelofsen

Wij hebben er heerlijk gegeten. Het vlees en de wijn waren uitstekend. De ambiance was voortreffelijk en het "koningsmenu" is zeer aan te raden.

24. Erg lekker gegeten. Producten zijn vers en van hoge kwaliteit, dat proef je echt. Gastheer heeft verstand van zijn vak, is zeer vriendelijk en komt regelmatig langs voor een gezellig praatje. Zeker aanrader.

25. Marga en Peter

Afgelopen donderdag na een gastvrije ontvangst een supergezellige avond gehad in dit fantastische restaurant, waar het eten culinair is en op een zeer vriendelijke en enthousiaste wijze met wereldse informatie wordt geserveerd. Jullie zien ons zeker terug.

26. Na een gezellige wandeling vanuit Dieren met 5 meiden heerlijk gegeten tegen een aangename prijs. Bediening door enthousiaste eigenaar.

27. peter klos

Culinair diner, aparte en zeer geslaagde combinaties van vlees, vruchten en groenten. Geslaagde amuses. Heerlijk en verrassend dessert. Sympathieke gastheer, vlotte bediening. Rustige ambiance met kunstwerken aan de muur (waar je natuurlijk wel van moet houden).

28. Karel den Hollander

Afgelopen zaterdag uitstekend gegeten. De ontvangst was bijzonder prettig en het restaurant sfeervol. De lamsrack was zeer goed bereid en mooi rosé. Het bijgeleverde garnituur was prima en ruim voldoende. Het dessert smaakte voortreffelijk en was verrassend. De wijnen waren van een goede kwaliteit. De heer
    Dijkstra is een uitstekend gastheer. Een adres om terug te keren. Een omweg waard.

29. Vanavond in goed gezelschap in een heerlijk en prettige huislijke omgeving gegeten. De bediening is zoals je wilt dat het hoort, met uitleg voor de geboden producten en aandacht voor de gasten. Niet te stijfjes maar gepast aanwezig. Het restaurant heeft kunst aan de muur en meer en maakt het eten tot een beleving. De kaart is niet te groot en kent een mooie variatie. Wij lieten ons verrassen bij het dessert. Dit is zeker een adres waar wij graag terug wil komen.

30. Marieke en Maurice

Verrassend lekker! Uitstekende bediening, goede advisering, inlevingsvermogen zonder opdringerigheid. Haute cuisine, voor een redelijke prijs. Een heerlijke avond. Absoluut de moeite waard. Wij komen terug!!!!

Meer updates