• Lid sinds 19 november 2015

Eindhoven

1. Nick's profielfoto
    Nick heeft een recensie geschreven voor Lunchroom 't Mikkertje

Nick

Een dure plaats voor wat je krijgt en verse producten die niet zo smaken. Personeel dat je een kwartier laat wachten tot ze je aanspreken op een dag die niet eens druk is. Als je de dame iets vraagt krijg je een chagrijnig gezicht en dito opmerking terug. Wij gaan hier nooit meer naartoe, zeker niet met de alternatieven die we inmiddels ook gevonden hebben in Gemert

1,5
  2. Nick's profielfoto
    Nick heeft een recensie geschreven voor In den Bergsche Tuin

Nick

Vandaag heerlijk met z'n tweetjes in de gezellige tuin gezeten. Een lekker zonnetje en toch voldoende schaduw om ontspannen te kunnen tafelen. De aankleding en de ontvangst/behandeling van de eigenaar zorgen voor een hele prettige sfeer. Duiveltjes en een lekker stuk gegeten, lekker medium geserveerd en de sausjes en bijgerechten maakten het helemaal af! Ook het afwijken van het menu i.v.m. een allergie die ik heb, was totaal geen probleem. Kortom: een hele fijne avond getafeld en heerlijk gegeten in een prachtige tuin!

3. Nick's profielfoto
    Nick vindt de recensie door Ton voor Wereldrestaurant Mierlo leuk

De kwaliteit van het eten is onvoldoende. Veel is uitgedroogd en staat te lang in het buffet. Ze zouden dit sneller moeten verversen. Het laten bakken van het eten daarentegen is wel goed, de ingrediënten zijn ok. Er staat een ervaren Kok die het goed organiseert en iedereen voorziet van snelle bediening. De toetjes zijn ook helemaal uitgedroogd, het fruit ook. Ik heb daar uiteindelijk niets van gegeten.

Service is uitstekend, ze houden de tafel continu in de gaten en als je nieuw eten gaat halen is de tafel netjes opgeruimd tegen de tijd dat je terug bent. Drinken wordt ook regelmatig bijgevuld, heel goed dus.

Conclusie, als je kijkt naar de prijs en de kwaliteit van het eten dan is de prijs (het is nou eenmaal goedkoop) in verhouding naar de kwaliteit. Dus ja, in dat opzicht een goed restaurant.

4. Nick's profielfoto

Grote Berg 17-19 Eindhoven
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  5. Nick's profielfoto
    Nick heeft een recensie geschreven voor Newscafé

De afgelopen jaren vaak hier gaan eten en destijds altijd naar tevredenheid. Lekker eten voor een goede prijs. Echter de laatste 3x dat ik hier kwam ben ik telkens teleurgesteld. 2x kon ik niet van de normale kaart bestellen omdat er een speciaal menu was samengesteld i.v.m. glow en kermis (waarvan over de telefoon en op internet niets vermeld werd). De gerechten waar ik toen nog uit kon kiezen waren alles behalve interessant (voor een gefrituurde schnitzel ga ik niet uit eten).
    Bediening. De dame was erg vriendelijk, toonde zich begripvol voor de teleurstelling van de onaangekondigde gewijzigde kaart, de man was erg kortaf, nors en gaf me alle 3 de keren niet het gevoel alsof het hem iets kon schelen dat ik daar mijn geld heen kwam brengen. Erg jammer, want vond het altijd een heel leuk tentje waar je lekker kon eten, maar dat was helaas de laatste keer voor mij. Ben door de jaren heen zeker 15/20x geweest, maar nu dus 3x op rij flink teleurgesteld, en de laatste keer na een drankje opgestapt.

3,1
  6. Nick's profielfoto