• Lid sinds 7 februari 2011

De Dikke Prins

Bergen

Cornerhouse De Stoof

Den Haag

Nellie heeft nog geen foto toegevoegd

1. Nellie's profielfoto
    Nellie heeft een recensie geschreven voor Plein 51
    Eetcafé Tiel

Een weekend Tiel een mooi zonnetje en dan de enorme gastvrijheid bij Plein 51 wat een gastheer en gastvrouw prima glas wijn voor een goede prijs! En nootjes gratis erbij. Onze buren genoten van een geweldig lekkere huisgemaakte burger! Een goed adres gezellig, smakelijk en goed geprijsd. Een mooie kaart met leuke gerechten. Voorjaar terras veel groter. Bezoek het museum Flipje en dan genieten van een heerlijke lunch of diner bij Plein 51.

2. Nellie's profielfoto
    Nellie heeft een recensie geschreven voor De Dikke Prins

Wij hebben tijdens de kunsttiendaagse twee glazen heerlijke wijn gedronken met een portie goede bitterballen voor 10.00 euro. We zaten op verwarmd terras met zeer vriendelijke bediening. Wanneer we weer in Bergen zijn gaan we voor het diner!

3. Nellie's profielfoto
    Nellie heeft een recensie geschreven voor Cornerhouse De Stoof

Met 6 vrouwen op advies van Eveline Roos gaan eten! Leuk, gezellig, goede bediening en lekker eten!

4. Nellie's profielfoto
    Nellie heeft een recensie geschreven voor Orient

Met zijn zessen bij de Nieuwe Grand Palace (orient)gaan eten.

De Dim Sum TOP! Op aanraden van de eigenaar geroosterd speenvarken genomen ook heerlijk. Bediening van zeer vriendelijk tot onverschillig zelfde personeel als in de oude Grand Palace waar wij zo'n 25 jaar gasten zijn geweest. De nieuwe Grand Palace zou met alleen goede gastheren/vrouwen het beste Dim Sum restaurant van Rotterdam kunnen worden.

De dames toiletten goed schoon. We hadden gereserveerd prima tafel.

5. Nellie's profielfoto
    Nellie heeft een recensie geschreven voor Wah Ying

De peking eend zeer droog en een zacht vel/huid wat toch echt kanpperig moet zijn. Buikspek niet te eten veel te lang in de frituur geweest! Wij gaan geen tweede keer jammer.