Activiteiten van Neben

1. Neben's profielfoto
    Neben heeft een recensie geschreven voor Pizza Mia

Pizza in Italiaanse stijl, heel bevredigend als je geen zin hebt om te koken, maar wel wat redelijks wil eten. Ze maken ook goeie pasta, mocht de pizza niks voor jou zijn.

Heel wat fijner dan die pizza's die uit Amerika overgewaaid zijn.

2. Neben's profielfoto
    Neben heeft een recensie geschreven voor The Coach House Inn

Fijn eetafe, leuk ingericht, met een gezellige uitbater die z'n best probeert te doen voor de gasten. De beste sate die ik ooit heb gegeten (en weer ga eten) is hier.

3. Neben's profielfoto
    Neben heeft een recensie geschreven voor The Hielander
    Internationaal Alkmaar

Leuk aangekleed interieur, veel stukken schots erfgoed aan de wand, en dan nog erg veel whisky ook.

Ik gebruik het vooral als een goede plaats om eens een of andere whisky te proberen waar ik geen idee van heb hoe die is. De bediening heeft hier erg veel advies over.

Het eten is ook zeer aardig. In feite had het zelfs een beetje minder kunnen zijn, en dan nog had ik er niks negatiefs over gezegd. Dit is nou eenmaal geen plaats bedoeld voor geheelonthouders, maar het is duidelijk dat de keuken serieus wordt genomen. Er is ook wat aandacht besteed aan details als de keus voor thee en zelfs de broodjes zijn heel leuk.

Met de whiskies moet je ook wel een beetje nadenken. Sommige zijn heel zeldzaam, heel oud, of van historische producenten die jaren geleden gestopt zijn. Dat betekent: flink duur.

Als men een whiskykaart zou willen aanmaken, dan zou het een lijvig boekwerk worden. Duidelijk de grootste publiek toegankelijke whiskyverzameling in de wijde omtrek.

4. Neben's profielfoto
    Neben heeft een recensie geschreven voor De Lunterse Boer

Rustige, nette ambiance. Zalfs aan de amuses wordt veel aandacht besteed, en als je vraagt om een passende wijn, dan kun je er blind op vertrouwen dat hij ook echt past.

Mooie, verzorgde gerechten en ook de broodjes zijn aangenaam. Sommige hints doen mij vermoeden dat er een sterke Italiaanse invloed aanwezig is, en dan niet die van de pizza's, maar van de beleefde keuken, zeg maar.

Het is altijd prettig om hier te eten.

5. Neben's profielfoto
    Neben heeft een recensie geschreven voor De Pauw

Al meer dan 30 jaar mijn favoriete Chinees. Niet alleen goed afhaalspul maar in het restaurant doen ze ook behoorlijk hun best voor je.