• Lid sinds 8 november 2017

La Puerta

Arnhem

Nathalie heeft nog geen foto toegevoegd

1. Nathalie's profielfoto
    Nathalie heeft gereageerd op een recensie van La Puerta

Helaas de 2 flessen wijn waren al besteld en het eten ook. Dus mijn vrienden en man konden niet anders dan dit zogenaamde voedsel opeten
    Dat deze eigenaar van La puerta zich zo laat kennen en hier loopt te klagen is precies waarom hij gewoon zijn bedrijf moet sluiten.

Wij hebben 2 rondes tapas besteld van het onbeperkte menu, en 2 losse voor de heren omdat het 12 stuks tapas menu niet toereikend was.

Jammer dat la puerta zich zo laat kennen 170 eur met aftrek van een gift for you kaart en 36 eur voor 2 flessen wijn is te veel geld voor BAGGER voedsel.

En gezien de recenties her en der op internet denk ik dat hij eens zich achter de oren mag krabben hoe hij zijn restaurant te koop zet, ik zou zeggen STOP ermee.

En ik heb inmiddels van de paar hapjes ook buikklachten.

Verder was mijn opstappen regelrecht resultaat door La puerta de slechte bediening die op zich liet wachten , het eten dat te lang duurde en slecht van kwaliteit was en ik zei er wat van. Maar meneer la puerta wilde dit niet horen.

En mijn man wilde hen nog beschermen sorry maar zo slecht als het was dan hoor je dat direct van mij aangezien ik wel de persoon ben die de rekening kon betalen.

Dus ik wil nog niet dood gevonden worden in deze Kelder van La Puerta.

Ps ik dreig niet heb gewoon gezegd dat ik recensies zou plaatsen en dat is mijn groot recht.

u als restaurant moet kwaliteit en waar voor het geld van de gasten leveren en dat heeft La Puerta niet gedaan.

2. Nathalie's profielfoto
    Nathalie heeft een recensie geschreven voor La Puerta

Uitermate teleurstellend, na lange tijd vaak geweest te zijn, met vrienden hier naar toe? Wat ooit een van de beste tapas restaurants was, is nu een blamage, opgewarmd voedsel bediening die lang op zich laat wachten, mini porties, en je betaald veel geld voor niks. Hoe richt je voorheen prachtige resaurant ten gronde. Onbegrijpelijk!
    Ben er boos en verdrietig weggelopen schaamde me dood want ik had vooraf gezegd hoe goed het was! Nooit mee la puerta, het koste veel geld deze ervaring en kon thuis aan de boterham.
    De bediening was in zijn. Eentje, het duurt nog maar kort al ze zo doorgaan voor ze definitief kunnen sluiten.

Weer een illusie rijker en veel geld armer!