• Lid sinds 17 januari 2014

Invitation

Noordwijkerhout

Gandhi

Nijmegen

natascha heeft nog geen foto toegevoegd

1. natascha's profielfoto
    natascha heeft een recensie geschreven voor Atmosfera

Super lekker gegeten. We hadden het 3 gangen diner genomen met allemaal Griekse proeverijtjes. Helaas zag mijn man tijdens het roken dat we voor 3 euro minder een 4 gangen diner inclusief drankjes hadden kunnen nemen. Dat was wel wat jammer maar een goede voor de volgende keer. Het eten was heerlijk en voor het eerst bij een Griek niet te veel gehad. Dit beviel ons beter. Het is een echt familierestaurant. Bij verlaten kregen we zelfs een hand, deze warmte vinden wij erg prettig.

2. natascha's profielfoto
    natascha heeft een recensie geschreven voor Tante Jet

Super service. Zeer vriendelijke ober.1 keer met zijn 2e gegeten en daarna met 5 man. Iedereen vond t geweldig. Elk gerecht is zo perfect en mooi opgedekt. Er is echt aandacht besteed aan de smaken van de producten. Niks overheerst. En dat is kunst. Ook mochten we een kijkje in de keuken nemen, dat gebeurd zelden.

3. natascha's profielfoto
    natascha heeft Tante Jet toegevoegd als favoriet restaurant
    • Nederlands
    Veerweg 7 Blitterswijck
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  4. natascha's profielfoto
    natascha heeft een recensie geschreven voor Gandhi

Een erg strakke winkel en het rook naar schoonmaakmiddelen toen we binnenkwamen. Hier hoor je overspoeld te worden met kruidige geuren .Ook was het erg koud en we zagen meerdere mensen met jassen op schoot voor de kou.Dit verwacht je niet in een Indiaas restaurant. . Mijn man kon in de keuken kijken vanaf de tafel en de magnetron werd af en aan gebruikt. Door te weinig personeel moesten we lang wachten en na een kwartier zelf om de pappadem vragen.Zeer frusterend. Na een uur kwam het voorgerecht. Ook het afhalen van tafels werd pas gedaan als het volgende gerecht komt, terwijl het personeel regelmatig met niks in de handen terug liep. Ook bij het afhalen van de borden werd niet gevraagd of het gesmaakt had. Gelukkig was het eten in tegenstelling tot de service goed. Hier valt heel wat te leren en te verbeteren.

5. natascha's profielfoto
    natascha heeft een recensie geschreven voor Invitation

Super ervaring. Eet hier al van kleins af aan en eet van huis uit Indiaas. Hij is een topper! Voldoet aan al je wensen en mooi uitzicht op het meer.