• Lid sinds 4 april 2015

Ask de Chef

Arnhem

Vlees & Co

Arnhem

natascha heeft nog geen foto toegevoegd

1. natascha's profielfoto
    natascha heeft een recensie geschreven voor Vlees & Co

Inmiddels drie keer gegeten in dit restaurant en het blijft op en top heerlijk. Niet alleen qua eten, maar ook qua service en ambiance. Af en toe langer wachten op personeel, maar dat wordt makkelijk geaccepteerd door iedereen. De kaart is uitmuntend en het personeel heeft veel verstand van de kaart. Of te wel wil je echt naar een goed en lekkere steakhouse? Ga aub naar vlees en co in Arnhem!!

2. natascha's profielfoto
    natascha heeft gereageerd op een recensie van Onsz Restaurant

Rekening gekregen en een gesprek gehad met de manager en tot een mooie oplossing gekomen. Ik ben blij dat we tot een goede oplossing zijn gekomen, dank je wel Onsz in Oss.

3. natascha's profielfoto
    natascha heeft een recensie geschreven voor Onsz Restaurant

Onsz in Oss is een groot restaurant met een tapas/grill kaart. Je kunt hier onbeperkt eten en /of drinken. We hadden een reservering om 20:00 uur met vier personen. De eerste ronde die we bestelden was prima. Het eten werd snel gebracht, alles ging goed. Op een gegeven moment kwam er een ober langs met een dienblad vol eten terwijl dit niet voor ons bestemd was. Wij dat uitgelegd en de mevrouw beweerde dat dit toch echt voor ons was. we weigerden dit, want het was gewoon echt niet voor ons, maar het punt dat we in discussie moesten gaan om het eten af te wenden beviel mij totaal niet. Daarna ging het eigenlijk bergafwaarts met de service.
    Het eten bleef redelijk van kwaliteit op een aantal dingen na, wat echt niet lekker was (spareribs hadden geen smaak en bestond voornamelijk uit bot, de speklapjes die uit 90%vet bestonden). Qua service kregen we tot 3x toe een dienblad vol eten wat uiteindelijk toch kort voor ons bleek te zijn. En als het om drinken bestellen ging, duurde het heel lang voordat het drinken kwam (gemiddeld 15 minuten). Wat ik echt een slechte zaak vind in een restaurant, als je servies/glaswerk beschadigd is, maar dit alsnog blijft gebruiken.
    Mijn complimenten gaan wel naar de desserts, die waren lekker en klein genoeg om meerdere desserts te kunnen bestellen. Al met al is mijn complete ervaring, leuk voor één keer, maar ik kom hier niet nog een keer.

4. natascha's profielfoto
    natascha heeft gereageerd op een recensie van Ask de Chef

Ik wil toch even zeggen dat Ask the chef het allemaal goed opgelost heeft. En we gaan zeker nog een keer terug. We zijn blij dat het allemaal goed is gekomen, aan de service is niks op te merken! Dank je wel ATC

5. natascha's profielfoto
    natascha heeft een recensie geschreven voor Ask de Chef

Zit momenteel bij Ask the Chef en het is zeker niet meer wat het is geweest. De nieuwe kaart is kleiner geworden en alle lekkere dingen zijn eraf gehaald (de champignons / witte chocomousse ipv dragon saus nu met kokos / rundvlees met yoghurtsaus / gefrituurde garnalen) en ga zo maar verder. Net eerste ronde gehad van de nieuwe kaart en de kip was ontzettend droog en de zeewier salade was niet doorheen te kauwen. En het lijkt wel of ze hun kikoman (sojasaus) extra zout maken, want die wat ik thuis heb is lang niet zo zout.
    Ik kom hier al vanaf het moment dat zij hun deuren openden en het is bergafwaarts gegaan. Dit is voor mij helaas de laatste keer dat ik hierheen ga.

3,6
  6. natascha's profielfoto
    natascha heeft een recensie geschreven voor De Blauwe Hoek

Ik was best wel teleurgesteld toen ik de kaart voor me kreeg, de prijzen vond ik redelijk hoog voor normale Nederlandse gerechten. Vond er niet veel Turks aan. Ik kom hier niet meer terug en zal dit restaurant ook niet aanraden. Best wel jammer want mijn verwachtingen waren best wel hoog.

5,5