• Lid sinds 4 maart 2012

Nanette Aarts heeft nog geen foto toegevoegd

1. Nanette Aarts's profielfoto
    Nanette Aarts heeft een recensie geschreven voor Herberg De Schutskuil

Wie zijn wij?
    Wij zijn absoluut zeer verwende eters, stellen hoge eisen aan hospitality, kwaliteit, sfeer, goed eten waarbij de kwaltiteit - kwantiteit in balans moet zijn. Daarbij eten we zeer regelmatig (ook zakelijk) in "sterrenrestaurants".
    Herberg de Schutskuil is daar uiteraard niet mee te vergelijken.

Waarom komen wij graag bij Herberg de Schutskuil?
    De eigenaars ( Brigitte en Jos) zijn eerlijke, no-nonsense mensen met een hart van goud met oprechte interesse in hun klanten. Het is een zeer gemoedelijk restaurant. Als we door de weeks of in het weekend geen zin hebben om te koken gaan we daar lekker eten. Net of je thuis bent, relaxte sfeer. Geen moeilijk gedoe. De keuken is puur en heerlijk. Er wordt zorg aan besteed en je kan ook buiten de kaart dingen bestellen. Als Brigitte het in huis heeft zal ze het voor je maken!

Met mooi weer is er een heerlijk terras waar je gezellig wat kan gaan drinken, koffie met gebak, lekkere ijscoupes of borrelen met hapjes of blijven eten en genieten van de mooie zonsndergang. Heerlijke bosrijke omgeving, dus ook zeer aan te raden als je aan het fietsen / wandelen bent.

Hou je van forel?
    Dan ben je helemaal aan het juiste adres. Brigitte maakt het op allerlei wijzes klaar. Wij eten de gebakken forel het liefst met hollandaise saus. En ons favoriete dessert ( staat overigens niet op de kaart!) Sabayon, echt nog op de klassieke manier... HEERLIJK!!!

Voor de visliefhebber is er een natuur visvijver waar je zelf je eigen forellen kan vangen.
    Ach kijk gewoon eens op hun website.
    Of ga het gewoon eens proberen en doe dan de groeten van Peter & Nanette!