• Lid sinds 7 september 2019

Epe

1. Nanda's profielfoto
    Nanda heeft een recensie geschreven voor De Ossenstal
    Nederlands Epe

Voor het eerst hier gegeten met 7 (bijna en helemaal) volwassenen. De Ossenstal ligt prachtig middenin het bos. Leuk gebouw met een 'groen' dak, leuke buitenspeelplaats voor kinderen (en tieners, zo bleek 😃). Ruime eetzaal met gedempte verlichting (ik moet toch es aan de leesbril). Gezellige menukaart (boewerkje) met veel informatie over de Ossenstal, de omgeving en de verschillende gerechten. Veel Pannekoekenbakker op de kaart, maar ook royaal andere gerechten. Wij kozen voor een vegetarisch ratatouille pannetje, runderbrisket en fish and chips. Alle gerechten met royaal salade (lekker!) en boerenfriet. Gezellig opgemaakte en goed gevulde borden. De ratatouille bevatte naar verhouding veel ui en kaas, zou iets meer in balans mogen zijn, wellicht wat meer andere groenten? Fish and chips was heerlijk en de runderbrisket was heel bijzonder, heerlijk mals vlees met unieke smaak, lekker met een rood wijntje erbij. Het ene stuk vlees was vetter dan het andere, waarbij de magere stukjes onze voorkeur hadden. De bediening was vriendelijk. Hier komen we vast nog eens! Bij vertrek zagen we nog 5 wilde zwijnen scharrelen in de avondschemering. Kers op de taart!

2. Nanda's profielfoto
    Nanda vindt De Ossenstal leuk